تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه بیرجند
کد خبر: 4117358
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه بیرجند

دبیر ستاد برگزاری جشنواره قرآن کریم دانشجویان دانشگاه بیرجند از تمدید مهلت ثبت‌نام در سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بیرجند خبر داد.

حسین فرزانه‌پور، دبیر ستاد برگزاری جشنواره قرآن کریم دانشجویان دانشگاه بیرجندحسین فرزانه‌پور، دبیر ستاد برگزاری جشنواره قرآن کریم دانشجویان دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه با هدف اعتلای دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت دينی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و نیز زمينه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) و تدبّر و عمل به آن آموزه‌ها در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار می‌شود.

وی، این جشنواره را یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های دانشجویی دانشگاه خواند و ابراز امیدواری کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته علاقمندان زیادی در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند بیان کرد: این مسابقات امسال با شرایط ویژه از جمله ارائه گواهی حضور در جشنواره به همه متقاضیان، افزایش مبالغ جوایز برگزیدگان در همه بخش‌ها و مراحل جشنواره، اعزام به اردوی زیارتی مشهد مقدس و مزایایی دیگر برگزار می‌شود.

فرزانه پور با بیان اینکه بنا به درخواست دانشجویان دانشگاه مهلت ثبت‌نام در سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه تا تاریخ یکشنبه 16 بهمن‌ماه جاری تمدید شد، تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع می‌توانند با مراجعه به آدرس http://quran37.dmsrt.ir (وب سایت رسمی دانشگاه) نسبت به ثبت‌نام در بخش دلخواه اقدام کنند.

وی یادآور شد: مرحله دانشگاهی این جشنواره بهمن و اسفندماه 1401 برگزار می‌شود که شرایط دقیق آن به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ مرحله سراسری نیز به میزبانی دانشگاه لرستان و در اردیبشهت‌ماه 1402 و مرحله ملی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در مردادماه 1402 برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره قرآن کریم دانشجویان دانشگاه بیرجند بیان کرد:  دانشجویان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس قرآنی دانشگاه به شماره تلفن 05631026014 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha