برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضایی در کرمان
کد خبر: 4117062
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضایی در کرمان

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضایی در کرمان گفت: در مجموع تاکنون ۳۲۱ نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان در شورای فرهنگی دادگستری استان با اشاره به برنامه‌های انجام شده در هفته مقاومت از جمله برگزاری مسابقات قرآن گفت: مرحله استانی این مسابقات تا ۱۹ بهمن‌ماه انجام می‌شود.

وی افزود: در مجموع تاکنون ۳۲۱ نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که ۲۳۷ نفر در رشته‌های کتبی بزرگسالان، ۲۴ نفر در رشته‌های کتبی فرزندان زیر ۱۶ سال و ۱۲۱ نفر در رشته‌های شفاهی بزرگسالان و ۳۵ نفر در رشته‌های شفاهی فرزندان زیر ۱۶ سال ثبت نام کرده‌اند.

اسلامی به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و ورزشی کارکنان قوه قضاییه در راستای توانمندسازی نیروی انسانی نیز اشاره و بیان کرد: تیم‌های منتخب شهرستانی در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت در مسابقات کشوری حضور می‌یابند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان به برنامه‌ریزی برای برگزاری ایام‌الله دهه مبارک فجر نیز اشاره کرد و گفت: مانند سال‌های گذشته برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه‌های قضایی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha