180 گروه جهادی واکنش سریع در یزد آماده برای خدمت‌رسانی
کد خبر: 4115434
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

180 گروه جهادی واکنش سریع در یزد آماده برای خدمت‌رسانی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: 180 گروه جهادی واکنش سریع از بین 980 گروه جهادی استان یزد، جهت خدمت‌رسانی در بحران آمادگی خود را اعلام کردند.

180 گروه جهادی واکنش سریع آماده برای خدمت رسانیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سپاه، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و بارندگی در سراسر استان یزد گروه‌های جهادی واکنش سریع آماده اقدام در شرایط بحرانی احتمالی هستند.

زارع‌کمالی افزود: بسیج تنها ارگان خدمت‌رسانی است که در دورافتاده‌ترین نقاط استان پهناور یزد به طور دائم حضور دارد و در بسیاری از مواقع بحرانی نخستین افراد کمک رسان نیز بسیجیان هستند.

وی عنوان کرد: تمام تجهیزات لجستیکی سپاه نیز جهت پشتیبانی از ارگان‌های امدادرسان در مناطق حادثه‌خیز  به صورت آماده باش درآمده‌اند. تعدادی از سالن‌های ورزشی متعلق به سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج که مجهز به سیستم گرمایشی هستند، را نیز می‌توانیم جهت کمک رسانی به افراد مانده در راه آماده کنیم.

زارع‌کمالی افزود: همدلی در دو سیل اخیر استان یزد نشان داد، بسیج و سپاه چه قدرت عظیمی در خدمت رسانی و اقدام به موقع در بحران دارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: نمایندگان سپاه الغدیر استان یزد در ستاد مدیریت بحران استانداری نیز جهت هم افزایی بیشتر حضور دارند.

انتهای پیام
captcha