اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد
کد خبر: 4113745
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با عنوان «مدافعان حریم ولایت» در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در مسجد مقدس جمکران برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با عنوان مدافعان حریم ولایت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، خانواده شهیدان مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و حسن مختارزاده و صدها نفر از دختران و بانوان قمی عصر امروز ۲۰دی‌ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، در این مراسم با اشاره به اینکه ما یک بار در موضوع حجاب بررسی کرده و 13 دلیل متفاوت برای کم‌حجابی خانم‌ها ملاحظه کردیم، اظهار کرد: ممکن است خود خانم‌ها نتوانند درست توضیح بدهند ولی اگر روان‌شناسانه و دقیق بررسی کنید انگیزه‌ها متفاوت است. نمی‌شود همه را با یک جور نصیحت کرد، نمی‌شود همه را با یک عبارت متوجه مساله حجاب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود، ابراز کرد: فتنه‌گران فحش می‌دادند، توهین‌های سخت می‌کردند و آدم‌کشی‌های وحشیانه انجام دادند. در صورتی که زن موجود مهربانی است، دل‌رحم است و اگر دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش‌های رکیک می‌دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است و زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: گذشته ایران از آن زنان بوده و امروز ایران نیز از آن زنان است و زنان انقلاب را راه انداختند و الان زنان هستند که حتی بیشتر از مردان انقلاب اسلامی را محافظت می‌کنند.

در ادامه این اجتماع با شکوه تولیت مسجد مقدس جمکران با اهداء متبرکات این مکان مقدس از خانواده شهیدان علی‌وردی و مختارزاده تجلیل کرد.

اجتماع بزرگ بانوان قمی همچنین با اجرای سرود سلام فرمانده، مدیحه‌سرایی در وصف اهل بیت(ع) و تجدید بیعت با حضرت ولیعصر(عج) تجدید همراه بود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha