توهین به مقدسات ملت ایران نشانه درماندگی جبهه استکبار است
کد خبر: 4113480
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

توهین به مقدسات ملت ایران نشانه درماندگی جبهه استکبار است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار در مقابله با ایران اسلامی دارد، گفت: اینها کینه عمیق خودشان را از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی این گونه مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 19 دیماه، در جمع زنان فرهیخته، استادان و دانشجویان حوزوی و دانشگاهی، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی ایران را محکوم کرد و گفت: ما ضمن محکوم کردن این نشریه وابسته به استکبار و صهیونیست، حمایت خودمان را از مرجعیت دینی و رهبر انقلاب اسلامی اعلام می کنیم.

وی افزود: توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار در مقابله با ایران اسلامی دارد و اینها کینه عمیق خودشان را از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی این گونه مطرح می‌کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اقدام این نشریه سخیف و به اصلاح زرد فرانسوی که همسو با رویکرد رسمی رژیم فرانسه در مداخله علنی امور داخلی ایران است ادامه داد: دیدار چندی پیش رئیس جمهور فرانسه با زن معلوم الحال ضدانقلاب این مداخله را آشکار می‌کند.

وی گفت: این نشریه فرانسوی همچنین سابقه ننگین و شرم آوری از اهانت به ادیان آسمانی و پیامبران الهی به خصوص حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) در کارنامه سیاه خود دارد و دولت فرانسه با ادعای آزادی بیان، به مقدسات کشور‌ها و ملت‌ها توهین می‌کند.

آل‌هاشم، با اشاره به اینکه فرانسه به دروغ خود را مهدآزادی و مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند و سوابق ننگینی از نقض حقوق بشر دارد اظهار کرد: به عنوان نمونه می‌توان به جنایت و نقش استعمار فرانسه در قاره آفریقا و کشتار مردم انقلابی الجزایر اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، یادآوری کرد: هنوز هزاران جمجمه شهدای انقلاب الجزایر از مردان، زنان و کودکان بیگناه مسلمان الجزایر که بدست اشغالگران متجاوز ارتش فرانسه به شهادت رسیدند در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می‌شود.

انتهای پیام
captcha