روشنگری حضرت زهرا(س) الگوی زن امروز باشد
کد خبر: 4112164
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

روشنگری حضرت زهرا(س) الگوی زن امروز باشد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه بانوان ما پیروان حضرت فاطمه‌(س) هستند، گفت: زنان امروز در ایستادگی و روشنگری برای جامعه مانند حضرت زهرا(س) از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند.

رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در همایش «نسل سلیمانی‌ها» که توسط معاونت بسیج جامعه زنان سپاه استان قزوین و سازمان تبلیغات اسلامی امروز، ۱۴ دی‌ماه در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: ملت ایران سومین سالگرد آسمانی شدن سردار سلیمانی را به سبک عاشورای حسینی پرشور برگزار کرد که حضور بانوان در ایجاد این شور و شعور غیرقابل انکار است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین خصوصیت بانوان انقلابی ما عمل به موقع و حضور در صحنه و نقش‌آفرینی شایسته در دوران پیروزی انقلاب و سال‌های دفاع مقدس و حفظ و حراست از انقلاب بود. مطمئنیم همچنان که انقلاب ما برگرفته از عاشورای حسینی است هر نقش‌آفرینی در آن هم برگرفته از سیره اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: بی‌بدیل‌ترین زن تاریخ فاطمه‌ زهرا(س) است که در کودکی نقطه اتکا رسول‌خدا(س) بود و برای احیای زن در جامعه به یاری رسول خدا آمد تا آن الگو جاهلیت را از دنیای آن روز بگیرد. ایشان در هر صحنه‌ای که پیامبر(ص) نیاز به وجود بانوی تراز دین داشت حاضر بودند، در دعوت به دین، در صحنه جنگ، روضه‌خوانی برای شهدا و حتی در جواب منفی که به خواستگارها می‌دادند یک رفتار سیاسی روشن و نوعی مبارزه از خود ارائه می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) همواره مبارزه‌ای صریح و روشن در برابر ظلم داشت و همواره برای تاریخ بانویی بی‌جایگزین است. او در خلاصه خطبه سیاسی خود از علاقه شخصی به حضرت امیر(ع) نمی‌گوید بلکه مبنای درگیری جبهه حق و باطل را بیان می‌کند.

رفیعی تصریح کرد: دشمنان امروز ما هنوز از تیزی شمشیر علی در بدر و خیبر کینه دارند و خفت طبس و انقلاب و جنگ تحمیلی و ایستادگی ۴۰ ساله ما آنان را به سر حد جنون رسانده و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند؛ همان طور که دشمنان ما همان دشمنان صدر اسلامند؛ بانوان ما هم پیروان فاطمه‌ زهرا(س) در ایستادگی و روشنگری برای جامعه هستند و با ایمان و یقین خود راه الگوی خود را ادامه می‌دهند و از آرمان‌هایشان دست بردار نیستند.

انتهای پیام
captcha