لیاقت و توانایی خدمت به خانواده‌ شهدا جای شکر دارد
کد خبر: 4112139
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
رئیس بنیاد شهید در دیدار با خانواده شهید ارمنی:

لیاقت و توانایی خدمت به خانواده‌ شهدا جای شکر دارد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت آغاز سال نو میلادی و ولادت با سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) با خانواده شهید ارمنی؛ گاگیک طومانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در با خانواده شهید ارمنی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی یاد و خاطره این شهید سال‌های دفاع مقدس را گرامی داشت.

معاون رئیس جمهوری در این دیدار ضمن احوال‌پرسی از مادر شهید گفت: حضور مادران شهدا باعث خیر و برکت است. خدا را شکر می‌کنیم که به ما لیاقت و توانایی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را داده است تا خدمتگزار شما باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدا مادران شهدا را دوست دارد و دعای خیر شما باعث کارگشایی می‌شود زیرا عزیزترین داشته خود را فدای کشور کردید، برای همین دعای خیر مادران شهدا زود مستجاب می‌شود.

امیردریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی، آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور، عباس زارع‌نژاد، مدیر کل حوزه ریاست و اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این دیدار به همراه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهید گاگیک طومانیان تجلیل کرد.

شهید گاگیک طومانیان از شهدای ارتش در سال‌های دفاع مقدس سال 1340 متولد شد و سال 1366 در منطقه مریوان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha