5 نفر از کادر درمان خراسان‌جنوبی به کربلا اعزام شدند
کد خبر: 4111195
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

5 نفر از کادر درمان خراسان‌جنوبی به کربلا اعزام شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: پنج نفر از اعضای کادر درمان این استان از محل موقوفات به کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شدند.

حجت‌الاسلام حسین رحیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسین رحیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، 11 دی‌ماه در سخنانی اظهار کرد: پنج نفر از اعضای کادر درمان خراسان‌جنوبی از محل موقوفات به کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای نیت واقف و تجلیل از زحمات کادر درمان صورت گرفته است، افزود: این افراد شامل سه نفر خانم و دو نفر آقا بودند؛ این زائران از شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس و طبس به عتبات اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای اعزام این افراد شش میلیون تومان به ازای هر شخص هزینه شده است، اظهار کرد: امیدواریم زیارت سید و سالار شهیدان نصیب و روزی همه علاقه‌مندان به اهل بیت(ع) شود. این برنامه به‌صورت سراسری در کل کشور اجرا و تمامی اشخاص اعزامی کادر بهداشت و درمان بوده که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به قصد زیارت کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شده‌اند.

رحیمی یادآور شد: زیارت سید و سالار شهیدان در فرهنگ دینی و روایات ائمه معصومین(ع) بسیار مورد تأکید قرار گرفته است و خیرینی نیز در این زمینه وقف‌هایی داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha