آغاز مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی «تلاوت قرآن کریم» در البرز
کد خبر: 4108245
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی «تلاوت قرآن کریم» در البرز

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم استان البرز گفت: مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) از امروز، 28 آذرماه در کرج آغاز شد.

طرح ملی «تلاوت قرآن کریم»

زهرا قمی، مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) از امروز، 28 آذرماه در کرج آغاز شد.

وی افزود: در این دوره از طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) دختران و پسران گروه سنی هشت تا ۱۵ سال می‌توانند با مراجعه به تارنمای طرح ملی تلاوت ثبت‌نام کنند.

این مسئول بیان کرد: شرکت‌کنندگان در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) در کلاس‌های تخصصی قرآن کریم شامل حفظ، مفاهیم و تلاوت استعدادهای نهفته قرآنی خود را شکوفا می‌کنند.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز با بیان اینکه کلاس‌های طرح ملی تلاوت قرآن کریم به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که برای دانش‌آموزان یک فرصت بی‌نظیر است، گفت: در این کلاس‌ها اساتید آخرین اصول فراگیری قرآن کریم را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند.

قمی تصریح کرد: مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) در کشور و شهرستان کرج تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی یادآور شد: در مرحله اول ثبت‌نام برخی استان‌ها نتوانستند در این طرح شرکت کنند که اجرای مرحله دوم ثبت‌نام در راستای پاسخگویی به علاقه‌مندان است.

این مسئول گفت: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) امسال نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق تارنمای http://melitelavat.ir اقدام کنند.

قمی تصریح کرد: طرح آموزش به‌صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌شود، پس از ثبت‌نام، ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسه وبیناری برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و آموزش با حضور استاد برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره برای حضور در دوره مقدماتی شرکت می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است، در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به‌عنوان فراگیر «سطح یک» در مؤسسه قرآنی مجری طرح در استان‌ها پذیرش می‌شود.

انتهای پیام
captcha