دشمن می‌خواهد شیعه را خلع سلاح کند
کد خبر: 4107917
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
امام جمعه ملایر:

دشمن می‌خواهد شیعه را خلع سلاح کند

امام جمعه ملایر شهدا را بزرگترین الگوهای زندگی خواند و گفت: همه هدف دشمن این است که اصل نظام را نشانه گرفته و سایر برنامه‌ها بهانه است؛ در واقع دشمن می‌خواهد شیعه را خلع سلاح کند و شیعه‌ای وجود نداشته باشد.

محمدباقر برقراری امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، امروز، 27 آذرماه در یادواره شهید محمد موسوی در دبیرستان عشقی‌فرد این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امنیت امروز ما حاصل خون شهداست.

وی با بیان اینکه هرجا مسئله ناامنی پیش می‌آید نسل جوان ما که تربیت‌یافتگان مکتب اهل بیت(ع) هستند در میدان حاضر می‌شوند، افزود: نمونه این شهدا را در اغتشاشات اخیر دیدیم، شهید نظری از مدافعان امنیت در شهرستان ملایر از شهدایی بود که برای ما امنیت‌آفرین شد.

برقراری با بیان اینکه همه ما امروز وظیفه داریم در قبال شهدا که از جان شیرین خود برای دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند قدردانی کنیم، گفت: بزرگترین قدردانی شما در سنگر علم و دانش است، به نیت اینکه اهداف شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده کنید.

امام جمعه ملایر بیان کرد: دشمن در ایام آشوب به‌دنبال کشته‌سازی بود و جای شهید و جلاد را عوض کرد. توطئه‌های دشمن در آشوب‌های اخیر بسیار پیچیده بود که به لطف خدا و خون شهدا این توطئه نیز خنثی شد. همه حرف‌ها و برنامه‌های دشمن براساس دروغ است؛ در واقع آنها به‌دنبال فضای متشنج و غبارآلود بودند و چه بازی‌هایی بر سر مردم در آوردند تا جوانان ما را به انحراف بکشند که بسیاری از این جوانان فریب دشمن را خوردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کسانی که در شهادت شهدای مدافع امنیت دست داشتند تحت‌تأثیر فضای مجازی و مسموم دشمن قرار گرفتند، گفت: در واقع سلبریتی‌ها و ورزشکاران نیز به این اغتشاشات دامن زدند و بر افکار و جوانان ما تأثیر گذاشتند.

امام جمعه ملایر افزود: شهدای ما شهدای بابصیرت بودند که نه تنها در زمان خود بلکه امروز نیز چراغ بصیرت هستند، همه سفارش شهدا این بوده است که ولایت فقیه را تنها نگذارید و همه شهدا در وصیت‌نامه خود دفاع از عزت و آرمان‌ها را تکلیف دیدند.

برقراری اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری شهدا ستارگان درخشانی هستند که می‌شود با آنها راه را پیدا کرد و دشمن می‌داند سرمایه ما شهدا هستند و می‌خواهد بین ما و شهدا فاصله بیندازد و اگر این کار را بکند به هدف رسیده است.

برقراری خون شهدا را زنده و جاودانه دانست و گفت: اگر ما با شهدا باشیم در لجنزار و باتلاق دشمن گرفتار نخواهیم شد. شهدا از بزرگترین الگوهای زندگی هستند و وظیفه ما این است که رهبری و انقلاب را تنها نگذاریم و تحت‌تأثیر فضای دشمن کسی نتواند ته دلمان را خالی کند. همه هدف دشمن این است که اصل نظام را نشانه گرفته و سایر برنامه‌ها بهانه است؛ در واقع دشمن می‌خواهد شیعه را خلع سلاح کند و شیعه‌ای وجود نداشته باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: امام راحل فرمودند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد و اگر می‌خواهیم به این فرمایش امام جامعه عمل بپوشانیم باید با تحصیل علم و پژوهش ادامه‌دهنده راه شهدا و امام و رهبری باشیم.

مهدی عابدینی‌نیا، مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز ضمن تقدیر از برگزاری یادواره‌ها در مدارس، گفت: در واقع برگزاری یادواره‌ها در مدارس باعث ایجاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ شهدا، کمترین کار در قبال‌ خون‌های مطهر این عزیزان است، تأکید کرد: همه ما باید دست به دامان شهدا شویم و مطمئن باشیم شهدا جبران می‌کنند، کسانی که دست به دامان شهدا شدند برکات و الهامات زیادی را در زندگی خود از شهدا دیده‌اند.

انتهای پیام
captcha