گروه‌های جهادی نقش مهمی در امیدافزایی مناطق محروم دارند
کد خبر: 4107185
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
نماینده ولی‌فقیه در سمنان:

گروه‌های جهادی نقش مهمی در امیدافزایی مناطق محروم دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خدمات بسیاری انجام شده است که اگر ورود این قرارگاه نبود، هرگز این کارها در مناطق محروم انجام نمی‌شد، گفت: اقدامات محرومیت‌زدایی و جهادی موجب امیدافزایی در مناطق محروم استان می‌شود.

گروه‌های جهادی نقش مهمی در امید افزایی مناطق محروم دارند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، صبح امروز، 24 آذرماه در دیدار با مسئولان رزمایش جهادی واکسیناسیون دام و طیور مناطق محروم و همچنین برنامه‌ریزان اردوهای جهادی مناطق کمتر برخوردار استان گفت: یکی از مهمترین مأموریت‌های دامپزشکی کشور، واکسیناسیون دام‌ها به‌خصوص در مناطق محروم استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خدمات بسیاری انجام شده است که اگر ورود این قرارگاه نبود، هرگز این کارها در مناطق محروم انجام نمی‌شد که در این راستا اقدامات محرومیت‌زدایی و جهادی سبب امید‌افزایی در مناطق محروم استان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان و گروه‌های جهادی باید محرومان را شناسایی کنند تا خدمات محرومیت‌زدایی به‌درستی به این گروه‌های هدف برسد، اظهار کرد: خدمات در موقعیت مناسب و زمان مناسب باید برای محرومان صورت گیرد.

حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان نیز با بیان اینکه در رزمایش جهادگران فاطمی دامپزشکی استان همکاری بسیار خوبی داشت که موجب شد گروه بزرگی از مردم مناطق محروم از خدمات بهره‌مند شوند، گفت: در رزمایش جهادی دامپزشکی ۴۸ منطقه محروم استان مشخص شده که در آنها کار خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha