همایش منطقه‌ای هیئت امنای موقوفات غرب کشور برگزار شد
کد خبر: 4106762
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

همایش منطقه‌ای هیئت امنای موقوفات غرب کشور برگزار شد

همایش منطقه‌ای هیئت امنای موقوفات و رؤسای ادارات اجرایی اوقاف و امور خیریه استان‌های غرب کشور به میزانی کرمانشاه برگزار شد.

همایش منطقه‌ای هیئت امنای موقوفات غرب کشور

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همایش منطقه‌ای هیئت امنای موقوفات و رؤسای ادارات اجرایی اوقاف و امور خیریه استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام به میزبانی کرمانشاه امروز ۲۲ آذر در هتل پارسیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این همایش با اشاره به اینکه طی سال‌های احیر شاهد پیشرفت‌هایی در حوزه اوقاف بوده‌ایم، اظهار کرد: برخی برنامه‌ها در این سال‌ها در حوزه وقف تحول آفرین بوده است و بدون شک یکی از این برنامه‌ها سپردن امور موقوفات به امنا بوده است.

وی افزود: سپردن اداره موقوفات به امنا در دوره مدیریت ریاست فعلی سازمان اوقاف و امور خیریه نقطه تحولی در مجموعه اوقاف است و این اقدام توانسته اداره موقوفات را از کاغذبازی اداری دور کرده و به سمت مدیریت مردمی ببرد.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: سپردن موقوفات به مردم ثمرات زیادی داشته و زمینه‌ساز احیاء تعدادی از موقوفات مغفول مانده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در طرح سپردن موقوفات به مردم افراد معتمد و امانتدار کمک حال اوقاف در احیای موقوفات و اجرای نیات واقفین می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز‌های سختی که شرق و غرب جهان علیه جمهوری اسلامی ایران هستند باید اعلام کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی پا برجاست و همچنان ایستاده است، افزود: آنچه امروز آشکار است قدرت و اهمیت نظام اسلامی است که در شرق و غرب عالم شاهد سخنانی درباره جمهوری اسلامی هستیم و باید تعجب کرد که چگونه افرادی در داخل این موارد را نادیده می‌گیرند.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان گفت: رسانه‌های معاند مرگ و میر‌های حاصل از تصادفات و مسمومیت و خودکشی را به حساب نظام می‌گذارند درحالی که امروز ما برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب کشته می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha