حسین نوری در فضای مجازی «نفس عمیق» می‌کشد
کد خبر: 4104156
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
به مناسبت روز معلولان

حسین نوری در فضای مجازی «نفس عمیق» می‌کشد

برنامه معرفی و نمایش آثار حسین نوری نقاش، نویسنده، کارگردان تئاتر و سینما با عنوان «نفس عمیق» به مناسبت روز جهانی معلولان از دوازدهم آذر در فضای مجازی منتشر می‌شود.

نفس عمیقبه گزارش ایکنا، حسین نوری که در سه عرصه، نقاشی، تئاتر و سینما علیرغم محدودیت‌های جسمی‌اش دستاوردهای تخصصی داشته است، توانسته نمایش‌هایی را نوشته و کارگردانی کند که در دوره‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر و سایر جشنواره‌های سراسری تئاتر حائز رتبه شده است.

سبک نقاشی وی نیز به عنوان یک سبک نوآورانه در نمایشگاه‌های جهانی عرضه شده و در سینما نیز فیلم‌هایش در کشورهایی همچون ایتالیا، آلمان، هند، کانادا و آمریکا اکران شده و جوایزی را از جشنواره‌های بین‌المللی کسب کرده است.

معرفی و نمایش آثار «حسین نوری» در قالب تولید مجازی فتوکلیپ از دوازدهم آذر در صفحه آپارات https://www.aparat.com/kelkekhial.gallery منتشر می‌شود.

حسین نوری جانباز انقلاب اسلامی در سال 57، متولد 1333 در مشهد، نویسنده، کارگردان، تئاتر و سینما است. همچنین، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به نگارخانه کلک خیال واقع در خیابان پیروزی ، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی جنب بوستان گلزار طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha