برگزاری دوره آموزشی «جهاد تبیین» ویژه ائمه جماعات ادارات چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4103751
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵

برگزاری دوره آموزشی «جهاد تبیین» ویژه ائمه جماعات ادارات چهارمحال‌وبختیاری

دوره آموزشی «جهاد تبیین» ویژه ائمه جماعات ادارات چهارمحال‌وبختیاری از 9 تا 11 آذرماه به میزبانی قم با حضور اساتید توانمند کشوری در حال برگزاری است.

دوره آموزشی جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری روز گذشته، ۹ آذرماه در آیین افتتاحیه دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه ائمه جماعات ادارات استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد در تشریح ساز و کار برپایی این دوره گفت: جهاد تبیین فریضه‌ای فوری و قطعی و به‌ویژه «عینی» از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید واقع شده است.

کاظکی ادامه داد: مقارن شدن افتتاحیه دوره آموزشی جهاد تبیین با سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) را به فال نیک می‌گیریم و از این بانوی بزرگوار استمداد می‌طلبیم تا این دوره با دستاوردهای خوبی برگزار شود.

وی با ذکر اینکه امروز جهاد تبیین وظیفه‌ای شرعی اجتماعی است، ادامه داد: این وظیفه مستلزم ابزار و امکاناتی است که برای به دست آوردن این ابزار در خیلی موارد نیازمند تعلیم هستیم؛ درواقع سلاح تبیین اکتسابی است که از طریق آموزش و آگاهی‌افزایی به دست می‌آید و فرد مجهز به این سلاح می‌تواند در میدان نقش بیافریند.

کاظمی بیان کرد: دوره آموزشی جهاد تبیین با این هدف برگزار شده است تا ائمه جماعات در یک فضای گفت‌وگویی، در خصوص این رسالت شرعی صحبت و تبادل نظر کنند، اتفاقاً از اساتید خوبی هم برای این همفکری‌ها و گفت‌وگوها دعوت شده‌اند و از شخصیت‌های چون حجت‌الاسلام قرائتی و دیگر اساتید به‌نام کشور بهره خواهیم برد که عمر خویش را در راه تبیین صرف کرده است.

دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه ائمه جماعات ادارات چهارمحال‌وبختیاری از 9 تا 11 آذرماه به میزبانی شهر مقدس قم با حضور اساتید توانمند کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha