برگزاری آئین اختتامیه فصل یازدهم مسابقه «اِسرا»
کد خبر: 4103484
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

برگزاری آئین اختتامیه فصل یازدهم مسابقه «اِسرا»

آئین اختتامیه یازدهمین دوره برنامه تلویزیونی «اسرا» امروز نهم آذرماه به همت شبکه قرآن و معارف سیما برگزار و به صورت مستقیم از آنتن این شبکه پخش می‌شود.

برگزاری آیین اختتامیه فصل یازدهم مسابقه قرآنی اسرا

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، آئین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا شامگاه چهارشنبه نهم آذرماه و به منظور معرفی برگزیدگان این فصل به روی آنتن می‌رود.

در این مراسم، سه نفر از نوجوانان برتر و برگزیده در رشته‌های قرائت تقلیدی استادان عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل به صورت مجزا معرفی و تجلیل می‌شود.

همچنین این مراسم با حضور مهدی غلام‌نژاد و حامد ولیزاده، دو قاری بین‌المللی کشور و از داوران فصل یازدهم مسابقه قرآنی اسرا برگزار خواهد شد.

ضبط فصل یازدهم مسابقه تلویزیونی اسرا از اوایل دی‌ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و پخش آن از تیرماه 1401 آغاز شد. در این مسابقه تلویزیونی بیش از ۱۲۵۰ شرکت‌کننده در رشته قرائت تقلیدی از سه قاری مصری شرکت کرده و ۱۴۰ قاری به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

پس از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی با داوری سیدجواد حسینی، مهدی غلام‌نژاد و حامد ولیزاده به عنوان داوران این فصل، ۳۹ نفر به مرحله فینال راه یافتند.

انتهای پیام
captcha