ثبت‌نام بخش مرتلان جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» آغاز شد
کد خبر: 4103054
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

ثبت‌نام بخش مرتلان جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» آغاز شد

ثبت‌نام مرحله انتخاب برترین مرتلان جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در سال ۱۴۰۱ در هفدهمین دوره این جشنواره آغاز شد.

به گزارش ایکنا، هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی و دومین دوره بخش بین‌الملل جشنواره (قاری الجمهور) که از دهم شهریور تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران (تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مولوی تهران) در حال برگزاری است.

بر همین اساس مرحله ثبت‌نام و انتخاب برترین مرتلان قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ در هفدهمین جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی آغاز شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مرحله باید فایل تلاوت خود را تا تاریخ ۲۰ آذرماه به شماره همراه ۰۹۱۸۹۵۴۶۴۱۷ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مرتلان بایستی صفحه ۳۵۷ سوره مبارکه نور به رسم الخط عثمان طه را به صورت کامل تلاوت کنند. فایل ارسالی نیز باید با فرمت mp۳(صوتی) و فاقد هرگونه افکت صوتی بوده و کاملا واضح و به شکل خام ارسال شود.

در این مرحله محدودیت سنی برای ارسال اثر وجود نداشته و مختص آقایان خواهد بود. بعد از ارسال آثار و انتخاب برترین‌ها 15 نفر برگزیده مرحله اول به بخش فینال جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

داوری آثار نهایی تا ۱۵ دی‌ماه انجام خواهد شد. دبیر این بخش از جشنواره تلاوت‌های مجلسی را سیدمحمد کرمانی و مدیر اجرایی آن بر عهده پیام بحیرایی است.

ثبت نام بخش برترین مرتلان قرآن جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

انتهای پیام
captcha