جلوگیری از پیشرفت کشور هدف دشمنان از ایجاد ناآرامی‌هاست
کد خبر: 4101813
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس:

جلوگیری از پیشرفت کشور هدف دشمنان از ایجاد ناآرامی‌هاست

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ریشه ناآرامی‌ها در این است که می‌خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند، گفت: انقلاب اسلامی با همه موانعی که دشمن سرراهش گذاشته به پیشرفت و دستاوردهایی رسیده و متوقف نشده است.

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، امروز، دوم آذرماه در نشست سیاسی بصیرتی که در سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به مقاله چاپ شده در یکی از مجلات معتبر بین‌المللی در خصوص ایجاد ناآرامی داخلی در ایران، اظهار کرد: در این مقاله علت ایجاد ناآرامی‌ها در ایران مانع‌تراشی در مسیر پیشرفت کشورمان توصیف شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این مقاله آمده است که برای اینکه جلوی این پیشرفت ایران گرفته شود دو گزینه وجود وجود دارد، یکی تحریم بیشتر و دیگری ایجاد ناآرامی‌های داخلی، افزود: ریشه ناآرامی‌ها در این است که می‌خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند که خدا را شکر نتوانستند و ان‌شاءالله نخواهند توانست.

این مسئول بیان کرد: امام خمینی(ره) در زمانی که بلوک شرق و غرب و لیبرال و کمونیست را داشتیم با تفکری نو و تمسک به سیره نبوی انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد. مسیر لیبرال دموکراسی غرب همچون جریان آبی است که انقلاب اسلامی برخلاف آن حرکت می‌کند.

عباسی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی موانع مختلفی بر سر راه پیشرفت کشور ما قرار دادند تا سرعت انقلاب به سمت پیشرفت و ترقی کُند شده و انحراف پیدا کند، اما انقلاب اسلامی با همه موانعی که دشمن سر راهش گذاشته به پیشرفت و دستاوردهایی رسیده و متوقف نشده است.

نایب‌رئیس دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست با بیان اینکه با وضعیت مطلوب فاصله داریم، گفت: باید به‌صورت انقلابی و جهادی تلاش کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم. انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را تشکیل دادیم تا دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی پیشِ روی ما باشد و باید تلاش کنیم تا به این‌ها برسیم.

انتهای پیام
captcha