هدف دشمن از اغتشاشات ایجاد فاصله میان مردم و نظام است
کد خبر: 4101561
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید تهران:

هدف دشمن از اغتشاشات ایجاد فاصله میان مردم و نظام است

احمد وحیدی در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید تهران، با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال این است که مردم متوجه کارهای بزرگ انجام‌شده در کشور نشوند، گفت: دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی می‌خواهد بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند که قطعا این تصور باطلی است.

احمد وحیدی، وزیر کشور

به گزارش ایکنا احمد وحیدی، وزیر کشور، در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید تهران که صبح امروز، سه‌شنبه اول آذر، در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه امروز در گوشه‌گوشه کشور کارهای بزرگی در حل انجام است، گفت: یکی از دلایل اغتشاشات اخیر برای این است که این کارهای بزرگ دیده و شنیده نشود و دشمن نمی‌خواهد این کارها به گوش مردم عزیزمان برسد. زیرا ملت وقتی این کارهای بزرگ را ببینند نسبت به آینده مطمئن‌تر و امیدوارتر می‌شوند.

وی اظهار کرد: دشمن با این اغتشاشات به زعم خود به دنبال ایجاد فاصله میان مردم با دولت و نظام است اما حضور میلیونی مردم در 13 آبان را مشاهده کردیم که اصلا قابل تصور نبود و اینها نشانه باطل بودن تصور دشمن است.

وحیدی با اشاره به رنجیدگی خاطر مردم از کارهای زشتی مانند اهانت به قرآن، پرچم سرود ملی و به شهادت رساندن نیروهای بسیجی و مدافعان امنیت توسط توطئه‌گران وابسته به غرب گفت: این توطئه‌گران برای هر کار کوچک و بزرگشان، حتی شعارنویسی بر روی دیوار، پول دریافت می‌کردند و مردم از این رنج می‌برند که چرا عده‌ای دچار این کج‌فهمی و کج‌راهی شده‌اند و در تور جنایتکاران علیه بشریت افتاده‌‌اند.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه مردم به رغم این مشکلات، مقاوم و مستحکم در صحنه هستند، گفت: دولت هم در خدمت همین مردم است و گزارش عملکرد یکساله در استان تهران گواه این امر است. البته دشمن در آخرین مراحل توطئه‌های خود قرار دارد و درمانده از طراحی‌های قبلی است و دست به چنین کارهایی می‌زند و البته عده‌ای هم ناآگاهانه بر اثر جنگ روانی و شناختی دشمن به حقیقت ماجرا توجه ندارند.

وی بیان کرد:‌ حجم خیلی از جوانان بازداشتی وقتی متوجه حقایق می‌شوند ابراز پشیمانی می‌کنند و گله می‌کنند که چرا این مسائل را زودتر به ما نگفتید و واقعا اینها جوانان خود ما هستند که یک مهندسی ذهن بر روی آنها انجام گرفته است اما به هر حال دشمن امروز آخرین ذخایر خود را بکار گرفته و به هر نحو تلاش می‌کند این قضایا را در کشور زنده نگه دارد.

وحیدی تصریح کرد: دشمن وقتی احساس می‌کند این مسائل در داخل در حال فروکش کردن است، سعی می‌کند با جوسازی‌های بین‌المللی در قالب حقوق بشر و پرونده هسته‌ای این فضا را حفظ کند اما انقلاب قوی‌تر از آن است که آنها بتوانند با این بادها آن را بلرزانند و هاضمه قدرتمند انقلاب اسلامی این آسیب‌ها را هضم می‌کند و با قدرت جدید از این ماجرا عبور خواهیم کرد و این را باید ماند یک واکسن برای انقلاب اسلامی در نظر گرفت.

وزیر کشور بیان کرد: مهم این است کسانی که درگیر این ماجرا هستند به خوبی صحنه را بشناسند. متأسفانه عده‌ای تلاش می‌کنند این اغتشاشات را به صورت و شکل دیگری تئوریزه کنند که واقعیت ندارد و بیان می‌کنند این اتفاقات تمام نمی‌شود و می‌خواهند آن را به عنوان یک جریان پایدار ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال القای حس ناامنی است و البته کاری بیشتر از این هم از دستش برنمی‌آید‌ و راه به جایی نخواهد برد و به لطف الهی و جهاد این بسیجیان این اتفاقات جمع می‌شود.

وحیدی با تأکید بر اینکه شهدایی مانند آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان، افتخارات ما و یک دهه هشتادی واقعی هستند، گفت: خدا اینها را آشکار کرد و به رخ ما کشید تا هم ما و هم دشمنان متوجه وجود چنین نیروهایی شوند و کشور از این نیروها پر است و نسل جدید کشور ما اینها هستند.

وزیر کشور ابراز کرد: روحیه جمهوری اسلامی ایران در این قضایا روحیه شفقت، متانت و صبر است تا این فریب‌خوردگان برگردند. بسیج سربلندتر از همیشه خود را در صحنه نشان داد که ما متأسفانه نتوانستیم خوب این قدرت را تصویرسازی کنیم. قدرت ما در بمب اتمی نیست بلکه قدرت ما در وجود شهدایی مانند آرمان علی‌وردی، روح‌الله عجمیان، دانیال‌زاده و ... است که مقتدرانه در صحنه با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کنند که نشان می‌دهد انقلاب ما به لطف الهی شکست‌ناپذیر است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات منصوری و آرزوی موفقیت برای او در سمت معاونت اجرایی ریاست جمهوری گفت: جناب آقای مهندس فخار دارای سوابق ارزشمندی در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و ... است و چهره بسیار موفق، خوب و با اخلاق عالی و پیشینه بسیار درخشان است و برای ایشان در این مسئولیت بزرگ آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام
captcha