خدمت به خانواده شهدا از افتخارات بزرگ ماست
کد خبر: 4101487
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
نماینده ولی در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خدمت به خانواده شهدا از افتخارات بزرگ ماست

حجت‌الاسلام شکری در دیدار با خانواده شهید امیراحمدی گفت: با وجود اقدامات دشمن و هجمه رسانه‌های آن‌ها در ۴۲ سال نتوانستند کاری انجام دهند. خدا به ما توفیق داده است که به خانواده شهدا خدمت کنیم و این یکی از افتخارات بزرگ ما است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران دوشنبه‌شب؛ 30 آبان با خانواده شهیدان سلمان و روح‌الله امیراحمدی از شهدای امنیت و شهدای امر به معرف و نهی از منکر دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار اظهار داشت: شهدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی ایران را صادر کردند و شهدای امنیت، این انقلاب را در جهان تثبیت کردند. امیدوار هستیم که خون همه شهدا زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

حجت‌الاسلام شکری ضمن دلجویی از خانواده شهیدان امیراحمدی گفت: خدا به شما صبر از نوع صبر شاکرین و صبر جمیل عنایت فرماید. فرزندان شما در راه خدا و برای امنیت جامعه و برای دفاع از مردم به شهادت رسیدند و سعادت بزرگی نصیب فرزندان شهید شما شد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: همه ما انسان‌ها از دنیا خواهیم رفت و خوش به سعادت کسانی که در راه خدا خونشان ریخته شود. شهادت در راه خدا بهترین مرگ است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدا عمر بابرکت و باعزت به خانواده معظم شهید بدهد. خون شهیدان در مردم و در قلب‌های آن‌ها اثر گذاشته است. همه مؤمنان با هم برادر هستند و پیامبر اکرم(ص) پدر و حضرت خدیجه(س) مادر آن‌ها هستند و دین اسلام در رگ‌های مؤمنان جاری است؛ لذا وقتی حادثه‌ای پیش می‌آید اهل حق در میدان حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به سوره مریم گفت: آن‌ها که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دهند خدا در قلب‌های آن‌ها مودت و محبت خود را قرار می‌دهد، وقتی ما عمل صالح انجام دهیم، خدا محبت شهدا را در قلب‌های ما قرار خواهد داد و این محبت پایان‌ناپذیر است. با وجود اقدامات دشمن و هجمه رسانه‌های آن‌ها در ۴۲ سال نتوانستند کاری انجام دهند. خدا به ما توفیق داده است که به خانواده شهدا خدمت کنیم و این یکی از افتخارات بزرگ ما است.

شهید سلمان امیراحمدی از شهدای امنیت در مهر سال ۱۴۰۱ و شهید روح‌الله امیراحمدی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر در اردیبهشت‌ سال ۱۳۸۵ به شهادت رسیدند و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام
captcha