بسیجیان پای انقلاب مانده‌اند
کد خبر: 4101233
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

بسیجیان پای انقلاب مانده‌اند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینکه بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده‌اند، گفت: بسیج در عرصه خدمتگزاری به ملت نیز پیشگام است.

هفته بسیجبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه بقیةالله(عج) شیراز، مجتبی نگهداری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز عصر دیروز، 29 آبان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به جایگاه و منزلت بسیج در کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه‌ها را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده‌اند و در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش‌آفرینی می‌کنند.

نگهداری، شعار محوری هفته بسیج را «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» عنوان کرد و ادامه داد: هفته بسیج از یکشنبه، ۲۹ آبان آغاز شده و تا شنبه، ۵ آذر ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج علاوه بر تلاش برای حفظ امنیت مردم در عرصه خدمتگزاری به ملت نیز پیشگام است، گفت: در هفته بسیج، برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد که مجموعاً 110 برنامه در هفته بسیج توسط حوزه کمیل و پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه اجرا خواهد شد.

فرمانده حوزه کمیل سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز به برنامه‌های شاخص این هفته اشاره و اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و مرمت منازل، اهدای جهیزیه، تجلیل از بسیجیان نمونه در بخش‌های مختلف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای بسیجی، برپایی میزخدمت در محله‌های کم برخوردار، برگزاری مسابقات، دیدار با مسئولان مجموعه‌ها و غبارروبی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شوند.

نگهداری، اجرای 6 پروژه عمرانی و مرمت منازل را یکی از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج دانست و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته 6 پروژه عمرانی و مرمت منازل در دو محله رکن‌آباد و دروازه اصفهان شیراز با محوریت شیب‌بندی و ایزوگام پشت بام، ساخت سرویس بهداشتی، سرامیک منزل و تعمیرات گل و گچ به ارزش 500 میلیون ریال توسط گروه‌های جهادی شهید قاسم سلیمانی و شهید سید حبیب حسینی اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌های سلامت، ایستگاه‌های توزیع شیرینی و شربت، برگزاری کارگاه‌های مشاوره و اشتغال‌زایی و گشت‌های اقتدار از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج است.

نگهداری با اشاره به اختتامیه مسابقه کتابخوانی روایت مقدس که در هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، گفت: مسابقه کتابخوانی روایت مقدس در هفته دفاع مقدس با همکاری اداره‎‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان، کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان، قبیله کتابخوان‌ها و شهرداری شیراز همراه با اهدای هدایا به ارزش 300 میلیون ریال به منتخبان مسابقه به صورت اینترنتی شروع شد که تاکنون 2600 نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند که اختتامیه و قرعه‌کشی مسابقه در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه کمیل سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از برگزاری نشست‌‎های بصیرتی و آموزشی حضوری و غیرحضوری به‌عنوان دیگر برنامه‌های هفته بسیج نام برد و اضافه کرد: باتوجه به اهمیت آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی آحاد مردم لذا طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته نشست‌های آموزشی و بصیرتی در هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها با حضور اساتید و سخنرانان مطرح برگزار می‌شود.

وی در پایان به برنامه‌های قابل اجرا در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: تولیدات چندرسانه‌ای به‌ویژه ساخت پوستر و کلیپ روزشمار هفته بسیج، پوسترهای نمایشگاه‌های بسیج خدمتگزار ملت ایران و اقدامات بسیج در ابعاد مختلف و همچنین برگزاری نشست‌های آنلاین از مهم‌ترین برنامه‌های واحد فضای مجازی بسیج کمیل است که اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha