سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4101071
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از راه‌اندازی سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به عنوان یک اقدام تحولی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایکنا علیرضا محمدی با بیان اینکه سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم‌ و نگاه تحولی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای هدف سهولت، سرعت و عدالت محوری راه‌اندازی می‌شود، گفت: این سامانه ضمن تسهیل موجب کوتاه شدن فرایند درخواست تسهیلات، قابلیت اتصال و دریافت وب‌سرویس از سایر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با اشتغال و کارآفرینی را دارد.

وی با اشاره به دسترسی آسان افراد جویای کار به این سامانه از روش‌های مختلف همچون تلفن همراه و رایانه گفت: فرایند اجرای این سامانه به صورت الکترونیکی و هوشمند خواهد بود و مراجعه افراد به حداقل کاهش یافته و غیرحضوری می‌شود.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران خاطرنشان کرد: انطباق کامل بر فرآیندهای ارزیابی طرح‌های متقاضیان، اتصال و یکپارچگی کامل با سامانه سجایا، وجود درگاه‌های اختصاصی متقاضیان برای مدیریت خدمات تسهیلات و ارتباط با کارشناسان در سطوح مختلف، تسریع در روند صدور مجوز به بانک‌های عامل، پیگیری درخواست‌ها به صورت الکترونیکی و همچنین اتصال به درگاه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و سرعت، دقت و شفافیت درآمدی در جهت تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اشخاص حقیقی و حقوقی از مهمترین ویژگی‌های سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران (سجاکا) است.

کارگاه آموزشی سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران روز یکشنبه 29 آبان ماه به صورت حضوری و وبیناری با حضور معاونان تعاون، روسای ادارات و کارشناسان اشتغال و کارآفرینی و آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام
captcha