حمایت، مطالبه‌گری و تسهیل‌گری از اولویت‌های بسیج است
کد خبر: 4100962
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی :

حمایت، مطالبه‌گری و تسهیل‌گری از اولویت‌های بسیج است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی با بیان اینکه وظیفه ما در بسیج تسهیل‌گری است، گفت: از ظرفیت‌های بسیج برای اجرایی‌سازی طرح‌ها استفاده کرده، حمایت و مطالبه‌گری می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی، امروز، ۲۹ آبان‌ماه در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان به‌مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تفکر بسیجی وظایف را به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج در تمامی عرصه‌ها راهگشا بوده است، گفت: عرصه نظامی و امنیتی یکی از حوزه‌هایی است که بسیج در آن فعالیت دارد و امروز با افتخار می‌گوییم بسیج از تأثیرگذارترین حوزه‌ها در بحث دفاع مقدس است که سند آن شهدایی هستند که تقدیم انقلاب شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی با بیان اینکه در عرصه سازندگی، تولید، پزشکی، سلامت، بهداشت، سوادآموزی و حوزه‌های اقتصادی بسیج کار خود را آغاز کرده است، ادامه داد: در دورترین نقاط استان تیم‌های بسیج در حوزه شهرسازی و مسکن روستایی، لوله‌کشی روستایی و آبرسانی مشغول خدمت بوده و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

مهدوی با بیان اینکه تعداد زیادی از پزشکان بسیجی در کمک به روستاها از هیچ کاری دریغ نکردند، اظهار کرد: مهندسان و تکنسین‌ها و حتی کارگران ساده در بدنه بسیج حضور داشته و  افتخار بسیج همین‌هاست؛ اینکه می‌گوییم در هر نقطه‌ای مشکلی پیش آید بسیج حل می‌کند به این دلیل است که در بدنه بسیج اخلاص وجود داشته و منیت‌ها کنار گذاشته می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه تفکر بسیجی شأنیت‌ها را کنار می‌گذارد، گفت: اگر تفکر بسیج اشاعه پیدا کند، بسیاری از مشکلات رخت برمی‌بندد و راز این امر همان اخلاص در کار است.

وی با بیان اینکه اخلاص، بصیرت و اقدام به موقع سه شاخصه بسیج است، افزود: بسیج با شناخت بحران‌های منطقه چون کم‌آبی و کمک به موقع در کالبد بسیج سازندگی از مهاجرت‌ها جلوگیری می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی با اشاره به توجه ویژه دولت به آبرسانی و اعتبارات، تصریح کرد: بسیج سعی کرده حلقه‌های مختلف را به یکدیگر وصل کند؛ به‌طور مثال ارتباط افراد علمی با دانش‌بنیان‌ها و بخش تولید از برنامه‌های بسیج است.

مهدوی با بیان اینکه وظیفه ما در بسیج تسهیلگری است، گفت: از ظرفیت‌های بسیج برای اجرایی‌سازی طرح‌ها استفاده کرده، حمایت و مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی با ذکر وظایف رسانه‌ها، افزود: لازم است در عرصه جهاد تببین، واقعیت‌ها را منتشر کنیم تا جوان درک کند آنچه دشمن می‌گوید صحیح نیست.

مهدوی با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه نظامی ایران نتوانسته ورود پیدا کند، اظهار کرد: امروز بسیاری از کشورهای اروپایی درخواست دارند، تجهیزات ایران اسلامی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه سعی ما بر استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه است، یادآور شد: آمادگی داریم در عرصه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، فیلمسازی، خوشنویسی و سایر هنرها همراهی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha