بانک جامع نظام آموزش عالی لرستان تهیه می‌شود
کد خبر: 4100424
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

بانک جامع نظام آموزش عالی لرستان تهیه می‌شود

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان از تهیه بانک جامع نظام آموزش عالی استان لرستان طی آینده نزدیک خبر داد و گفت: بخشی از این بانک، شامل اطلاعات گروه‌های جهادی دانشجویی می‌شود.

حجت الاسلام حبیب حاتمی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در آیین افتتاح رویداد «توانا» که پنج‌شنبه، ۲۶ آبان‌ در خرم‌آباد انجام گرفت، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، گفت: در دوران قبل از انقلاب، شاهد بودیم رؤسای سایر کشورها در تهران، جلسه برگزار کردند و شاه کشور ایران را به جلسه راه ندادند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب، حکومتی داشتیم که در آن شاه برای دست‌بوسی رؤسای سایر کشورها خم می‌شد، افزود: شاه، بحرین را بدون مقاومت بخشید؛ این یعنی فقدان استقلال کشور؛ کشور ما سابقه درخشان تمدنی دارد؛ اما حکومت‌های قاجار و پهلوی، کشور را به خاک سیاه نشاندند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان ادامه داد: کشور ایران به‌گونه‌ای بود که حتی پزشکان عمومی آن از کشورهایی همچون بنگلادش می‌آمدند اما الان شاهد هستیم که پزشکی ما چنان پیشرفت کرده است که عمل جراحی فوق تخصصی از راه دور انجام می‌دهند.

حاتمی‌کن‌کبود شبکه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی را محصول جهان کفر دانست که می‌خواهند با اسلام در حال رشد و با ایران قوی، مقابله کنند، اظهار کرد: هدف معاندان و دشمنان ایران از طریق جنگ ترکیبی، تجزیه ایران است و وظیفه همه بچه‌های انقلاب است که با وحدت و انسجام در کنار هم باشند.

وی از دانشجویان جهادی خواست که همواره به‌دنبال کسب علم بروند و دانشجویان بسیجی، جهادی و مذهبی، همواره نفرات اول علمی کلاس‌های دانشگاه‌ باشند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان از تهیه بانک جامع نظام آموزش عالی استان لرستان طی آینده نزدیک خبر داد و گفت: بخشی از این بانک، شامل اطلاعات گروه‌های جهادی دانشجویی می‌شود تا در نهایت، انسجام‌ها تقویت شوند.

انتهای پیام
captcha