مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» استان مرکزی تمدید شد
کد خبر: 4100209
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» استان مرکزی تمدید شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: مهلت ارسال آثار سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، با اشاره به اینکه فراخوان محورهای جشنواره ابوذر شامل شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیوند رسانه و صنعت، جهادتبیین، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، خانواده، جامعه، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و امید و نشاط آفرینی است.

وی تأکید کرد: موضوعات جشنواره باید در قالب گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تحقیقی و تحلیلی، عکس، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، مستند، موشن گرافی، پادکست و اینفوگرافی ارائه شود. علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ابوذر می‌توانند آثار خود را که از یکم فرورودین ماه تا ۱۵ آذرماه سال جاری منتشر شده، به دبیرخانه جشنواره به نشانی www.markazi.basijrasaneh.ir  ارسال کنند.

ربیعی بیان کرد: آثار شرکت‌کنندگان باید در رسانه ملی یا یکی از رسانه‌های دیداری یا شنیداری، مکتوب و مجازی منتشر شده باشد و باید صفحه کامل نشریه‌ای که در آن آثار خود را منتشر کرده‎‌اند ارسال شود و به صورت بریده نباشد.هر شرکت‌کننده‌ای می‌تواند فقط  چهار اثر در هر قالبی ارسال کند و آثاری که به صورت دستی یا ایمیل ارسال شود مورد قبول نیست و در جشنواره شرکت داده نمی‌شود.

ربیعی با بیان اینکه فرمت مطالبی که در رسانه‌های مکتوب منتشر می‌شود باید به صورت jpg یا zip شده باشد، بیان کرد: آثاری که به دبیرخانه ارسال شده است از نظر مالکیت معنوی بررسی می‌شود. آثاری که به صورت مشترک تهیه شده است در صورتی که به مرحله نهایی راه‌ پیدا کنند گروه به عنوان برنده اعلام می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی عنوان کرد: افراد باید موضوعات خود را در خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری، صدا و سیما، مطبوعات، رسانه‌های مستقل و پایگاه‌های اطلاع رسانی منتشر کنند. آثاری که در رسانه‌های مجازی بدون نام منتشر می‌شود حتما باید کد مطلب ذکر شود و اصل عکس ارسال شود یعنی عکس فتوشاپ و دستکاری نشده باشد و حتما عکس با فرمت jpg یا به صورت zip در قسمت ارسال فایل بارگزاری شود.

انتهای پیام
captcha