آغاز کلاس‌های طرح ملی تلاوت قرآن در شهرستان البرز
کد خبر: 4099173
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

آغاز کلاس‌های طرح ملی تلاوت قرآن در شهرستان البرز

مجری طرح ملی تلاوت قرآن در البرز قزوین گفت: برای نخستین بار کلاس‌های پیشنیاز یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم «شباب الرضا(ع)» در این شهرستان آغاز شده است.

جلسه قرآن

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم، اکبر صباحی‌فر، مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز قزوین، امروز، 22 آبان در حاشیه مراسم آغازین کلاس‌های آموزش طرح ملی تلاوت قرآن کریم در شهرستان البرز قزوین، گفت: این کلاس‌ها به صورت حضوری و مجازی با بهره‌گیری از اساتید ممتاز قرآنی هفته‌ای ۲ روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در البرز قزوین ۲۶ نفر از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند ثبت نام کردند؛ این طرح فرصت مناسبی برای پرورش استعدادهای قرآنی در بین نسل جوان و نوجوان است.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز قزوین افزود: تلاش می‌شود تا از شهرستان البرز نوجوانان و جوانان قرآنی در مراحل نیمه نهایی و نهایی حضور داشته باشند. طرح ملی تلاوت قرآن کریم با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان پسر و دختر به منظور آموزش تخصصی قرائت‌های اثر گذار اجرا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، آستان قدس رضوی و ابتکار طرح ملی تلاوت قرآن کریم در سطح استان‌های کشور در دست اجراست.

انتهای پیام
captcha