خیران 99 عروس نیازمند را راهی خانه بخت کردند
کد خبر: 4099147
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

خیران 99 عروس نیازمند را راهی خانه بخت کردند

مسئول مؤسسه خیریه مردمی راه نجات اهواز گفت: با تهیه جهیزیه تعداد 99 زوج معلول، یتیم، بی‌سرپرست و نیازمند، زمینه برای آغاز زندگی مشترک ایشان فراهم شد.

زوج های جوانسیدجاسم موسوی، مسئول مؤسسه خیریه مردمی راه نجات اهواز در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با برگزاری مراسم ازدواج 99 زوج خوزستانی اظهار کرد: تعداد 99 زوج معلول، یتیم، بی‌سرپرست و نیازمند طی پروسه‌ای پنج ماهه شناسایی و مورد تأیید قرار گرفتند و هزینه‌های ایشان برای ازدواج پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این زوج‌های جوان که تعداد 198 عروس و داماد را شامل می‌شوند، از سراسر استان خوزستان شناسایی و معرفی شدند، گفت: تمامی جهیزیه این زوج‌های جوان از صفر تا صد از سوی خیران و نیکوکاران تهیه شده است.

موسوی با بیان اینکه هزینه آرایشگاه، لباس و ماشین عروس و نیز تالار عروسی این زوج‌های جوان نیز از سوی مؤسسه خیریه مردمی راه نجات تأمین می‌شود، تصریح کرد: هزینه تهیه هر یک از جهیزیه‌های این زوج‌های جوان حدود 60 میلیون تومان برآورد شده که همگی از سوی مردم تأمین شده است.

مسئول مؤسسه خیریه مردمی راه نجات اهواز در پایان سخنان خود بیان کرد: مراسم عروسی این نوعروسان و تازه دامادها نیز طی برنامه‌ای از پیش تعیین شده، امروز 22 آبان‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha