پذیرش مقالات کنگره بیانیه گام دوم انقلاب تمدید شد
کد خبر: 4098157
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
معاون پژوهشی مجتمع آموزش‌ عالی فقه المصطفی:

پذیرش مقالات کنگره بیانیه گام دوم انقلاب تمدید شد

معاون پژوهشی مجتمع آموزش‌ عالی فقه المصطفی گفت: زمان برگزاری و پذیرش مقالات کنگره بیانیه گام دوم انقلاب تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا دی‌ماه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

ناصر نیکخوامیری، معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نیکخو امیری، معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه، امروز ۱۷ آبان در نشست شورای مراکز فقهی حوزوی که در سالن شهیدین مجتمع آموزش عالی فقه جامعةالمصطفی برگزار شد، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به تلاش همه جانبه در رابطه با تبیین گام دوم انقلاب، اظهار کرد: حقیقتاً آنطور که باید این موضوع به عنوان سرفصل امور قرار بگیرد، نگرفته است؛ لذا ما در این موضوع به‌صورت جهادی ورود کرده‌ایم و پیش‌نشست‌هایی که تاکنون برگزار کرده‌ایم، تماماً در راستای تبیین کلی گام دوم انقلاب بوده است.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر برای سومین بار، زمان برگزاری و پذیرش مقالات کنگره بیانیه گام دوم انقلاب تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا دی‌ماه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

در ادامه این نشست، مدیران نهاد‌های پژوهشی با تشکر از دعوت جامعةالمصطفی به منظور مشارکت در این رخداد علمی بین‌المللی، از نحوه حضور و کمک به اعتلای این همایش گزارشاتی را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha