پرورش طلاب قرآنی، اولویت شورای فرهنگی المصطفی است
کد خبر: 4098152
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی:

پرورش طلاب قرآنی، اولویت شورای فرهنگی المصطفی است

معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: گسترش برنامه‌های قرآنی با هدف پرورش طلاب قرآنی، از مهم‌ترین رسالت‌های معاونت فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی است.

جعفرکریمی قدوسی، معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر کریمی قدوسی، معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه، عصر امروز 17 آبان‌ماه در شورای مدیران فرهنگی المصطفی که در مجتمع آموزش عالی فقه با حضور معاونان مراکز ستادی و صف با موضوع «جهاد تبیین» برگزار شد، با بیان اینکه آموزش، مقدمه مهارت است، افزود: در برنامه تحولی نظام آموزشی جامعةالمصطفی نگاه ویژه به آموزش‌های مهارتی طلاب و دانش‌پژوهان غیر ایرانی شده است.

وی ارتقای سطح قرآنی طلاب را منوط به اجرای مصوبات شورای فرهنگی و معاونت آموزش المصطفی دانست و اظهار کرد: گسترش برنامه‌های قرآنی باهدف پرورش طلاب قرآنی، از مهم‌ترین رسالت‌های معاونت فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی است؛ در این‌ رابطه جلسات و هم‌افزایی‌های متعددی با سایر معاونت‌ها برگزار شده است.

سپس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی، مدیرکل فرهنگی جامعةالمصطفی، جهاد تبیین را حلقه مفقوده فعالیت‌های فرهنگی و مهم‌ترین پایه مباحث این نشست عنوان کرد و گفت: وضع موجود جامعه ناشی از عدم تبیین موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در ادامه این نشست که به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، معاونان و مدیران فرهنگی مراکز جامعةالمصطفی، به بررسی طرح ارائه شده «جهاد تبیین» پرداختند.

ارسالی/پرورش طلاب قرآنی، اولویت شورای فرهنگی المصطفی است

انتهای پیام
captcha