اشتغال‌زایی برای نیازمندان با راه‌اندازی کترینگ صنعتی
کد خبر: 4097703
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

اشتغال‌زایی برای نیازمندان با راه‌اندازی کترینگ صنعتی

گروه جهادی ثقلین تهران در تلاش است با راه‌اندازی کترینگ صنعتی، زمینه را برای اشتغال‌زایی و کسب درآمد دائم برای خانواده‌های نیازمند فراهم کند.

اشتغال‌زایی برای نیازمندان با راه‌اندازی کترینگ صنعتیحجت‌الاسلام روح‌الله آهنگری، مدیر گروه جهادی ثقلین تهران در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 40 خانواده نیازمند تحت پوشش گروه جهادی ثقلین قرار دارند و بسته‌های معیشتی به صورت ماهیانه در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در حوزه اشتغال‌زایی نیز اعضای گروه برنامه‌های مهمی را در دستور کار دارند که یکی از مهمترین این برنامه‌ها راه‌اندازی کترینگ صنعتی است که در صورت بهره‌برداری از این کترینک، تعدای از خانواده‌های نیازمند به عنوان نیروی کار استخدام و مشغول به کار می‌شوند.

مدیر گروه جهادی ثقلین تهران ادامه داد: در حوزه رسیدگی به بیماران صعب‌‌العلاج نیز گروه جهادی ثقلین ورود جدی داشته و تاکنون خدمات زیادی را به بیماران از طریق پرداخت هزینه دارو و نیز تهیه داروهای ویژه برای ایشان ارائه کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حوزه خدمت‌رسانی جهادی نیز اعضای گروه هم‌اکنون مشغول خدمت‌رسانی در بیمارستان مسیح دانشوری بوده و به صورت نیروی داوطلب در خدمت بیماران و مسئولان این بیمارستان هستند.

انتهای پیام
captcha