عبور از بحران‌ها با استفاده از نگاه تمدنی اسلام
کد خبر: 4097282
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
معاون استاندار خراسان رضوی در جمع طلاب المصطفی بیان کرد:

عبور از بحران‌ها با استفاده از نگاه تمدنی اسلام

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با نگاه تطبیقی مبتنی بر تجربه انقلاب و نگاه تمدنی اسلام می‌توان از بحران‌ها عبور و بزرگ‌ترین سازمان عملیات روانی را با رویکرد هنری و رسانه‌ای در فضای مجازی ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون استاندار خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون استاندار و معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، عصر شنبه، ۱۴ آبان در جمع المصطفائیان خراسان در سخنانی اظهار کرد: با نگاه تطبیقی مبتنی بر تجربه انقلاب و نگاه تمدنی اسلام می‌توان از بحران‌ها عبور و بزرگ‌ترین سازمان عملیات روانی را با رویکرد هنری و رسانه‌ای در فضای مجازی ایجاد و اعتلای کلمه حق و نابودی استکبار جهانی را با همدلی و همفکری طلاب و دانشجویان جهان اسلام دنبال کرد.

وی در نشست بررسی و تحلیل حوادث اخیر کشور و منطقه، افزود: اختلاف آمریکا تنها به انقلاب اسلامی و ایران محدود نمی‌شود؛ آمریکا مخالف هر صدا و اتفاقی است که مخالف خواسته‌ها و منافع او باشد.

استاد حوزه علمیه خراسان در ادامه به جنایت‌های علنی آمریکا پیش از انقلاب اشاره کرد و تحریک و حمایت از صدام برای حمله به ایران را از بارزترین فتنه‌های آمریکا پس از انقلاب دانست و گفت: بعد از انقلاب اسلامی، آمریکا تحریم‌های غیر انسانی را علیه مردم ایران گسترش داد.

وی حمایت از اسرائیل و تربیت داعش در منطقه را فتنه‌ای استکباری برشمرد و اظهار کرد: استکبار جهانی جنگ گسترده‌ای را با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای، رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی علیه ایران آغاز کرده که هدفش خاموش‌کردن صدای اسلام و ندای مبارزه با استکبار است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تمام دسیسه‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌ها، امروز ایران در رشته‌های علمی جزء رتبه‌های برتر بین‌المللی است.

انتهای پیام
captcha