رزمایش «جهادگران فاطمی 2» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4095862
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

رزمایش «جهادگران فاطمی 2» در یزد برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی 2» به مناسبت هفته بسیج در مناطق حاشیه شهر یزد خبر داد.

علی اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بسیج سازندگی، علی اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال رزمایش جهادگران فاطمی برگزار شد و نتیجه مطلوب و قابل قبولی داشت لذا سازمان بسیج سازندگی کشور بنا دارد در هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی 2 را برگزار کند.

سلمانی افزود: تمام ظرفیت سپاه در اقشار مختلف و همچنین گروه‌های جهادی برای این رزمایش بزرگ اعلام آمادگی کردند که مقرر شده این رزمایش 28 آبان ماه آغاز شود و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی در مورد تمایز این رزمایش با رزمایش جهادگران فاطمی 1 گفت: سعی داریم گروه‌های تخصصی در اقشار مختلف را فعال‌تر کنیم، قشرهایی همچون بسیج هنرمندان، جامعه زنان، رسانه، کارمندی و کارگری، ادارات، طلاب و روحانیون، اصناف، دانشجویی و دانش آموزی، جامعه پزشکی، کشاورزی، صنعت، مساجد، محلات و ... که هرکدام ظرفیت بسیار بالایی برای خدمت رسانی دارند البته درخواست کردیم همه اقشار حداقل یک گروه را  برای سازماندهی معرفی کنند.

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد افزود: لایروبی قنات، آموزش به کشاورزان و دامداران، واکسیناسیون دام و طیور، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و فعال کردن کارگاه‌های نیمه تعطیل، کلاس مشاوره رایگان ازدواج، اعتیاد و پیشگیری، ویزیت رایگان، ساخت و مرمت خانه محروم، مدارس و مساجد، برگزاری میز خدمت، دوخت و اهدا چادر رایگان، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدا جهیزیه و بسیاری از خدمات دیگر که توسط گروه‌های متعدد جهادی در سراسر استان یزد قرار است در این یک هفته انجام پذیرد.

سلمانی عنوان کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی1، شهرستان کم برخوردار خاتم انتخاب شد و حجم گسترده‌ای از فعالیت‌ها انجام شد و در این رزمایش نیز مناطق حاشیه شهر یزد را انتخاب کردیم .

وی افزود: در رزمایش جهادگران فاطمی دو، قرارگاه پهنه ای جهادی( خورشید هشتم) نیز با تمام ظرفیت در کنار بسیج سازندگی خواهد بود که البته نیروهای تشکیل دهنده آن همان نیروهای گروه جهادی هستند که سال‌هاست در حال خدمت رسانی هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت: موقعیت‌های مختلفی که گروه‌های جهادی قرار است در این رزمایش حضور داشته باشند، تصمیم داریم به نام یک شهید معرفی کنیم تا فرهنگ شهادت را نیز در بین جوانان  زنده نگه داریم.

انتهای پیام
captcha