بسیج سازندگی همراه دولت به مردم خدمت خواهد کرد
کد خبر: 4095861
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

بسیج سازندگی همراه دولت به مردم خدمت خواهد کرد

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در عرصه‌هایی که دولت فعالیت می‌کند اگر به انقلاب کمک کند، ما نیز همراه دولت خواهیم بود ولی خط ولایت فقیه را هرگز گم نخواهیم کرد.

سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، امروز، 9 آبان در همایش توانمندسازی جهادگران که در سالن آمفی‌تئاتر کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، بر لزوم آگاه بودن گروه‌های جهادی از همه ظرفیت‌های موجود تأکید و اظهار کرد: عرصه برای خدمت بسیار زیاد و متنوع است، ما نمی‌خواهیم پرچم بسیج و سپاه را برافراشته کنیم، بلکه درصدد هستیم ذیل پرچم نظام خدمت کنیم.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: چنانچه فضای خدمت در کشور شکل گرفته باشد، می‌تواند در کنترل وضعیت نقش زیادی را ایفا کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی وجود دو جبهه حق و باطل را در طول تاریخ دیرپا دانست و گفت: ما اکنون درباره نهضت حسینی آسوده اظهارنظر می‌کنیم، چون در طول زمان همه ابعاد و زوایای موضوع روشن شده و یک تصویر تمام شده را مشاهده می‌کنیم پس راحت تشخیص می‌دهیم کدام حق است.

زهرایی اضافه کرد: جای سؤال وجود دارد که آمریکا تاکنون به کدام کشور منفعت رسانده و امنیت آن را برقرار کرده و اقتصاد را رشد داده است.

وی ادامه داد: اکنون عرصه برای تقابل حق و باطل است و نبرد بین حجاب و بی‌حجاب نیست، با مطرح کردن این موضوع به دنبال تقلیل اهمیت این نبرد هستند. اسلام با قاعده ولایت و مردم تأسیس شده و اصول آن با شریعت و توسط اهل بیت(ع) بیان شده که حجاب یکی از آن موارد است، دشمن به همه این اصول اسلامی اعم از حجاب، اربعین حسینی و ... حمله کند.

سردار زهرایی گفت: در عرصه‌هایی که دولت فعالیت می‌کند اگر به انقلاب کمک کند، ما نیز همراه دولت خواهیم بود ولی خط ولایت‌فقیه را هرگز گم نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha