بسیجیان در خدمت به مناطق محروم سرآمد هستند
کد خبر: 4093882
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

بسیجیان در خدمت به مناطق محروم سرآمد هستند

فرمانده سپاه کازرون با یادآوری نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: امروز بسیجیان در گروه‌های جهادی در شاگردی در مکتب شهید سلیمانی و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، در خدمت به جامعه و مناطق محروم در همه زمینه‌های سرآمد هستند.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، اول آبان‌ماه در مجمع جهادی شهرستان که با حضور نماینده قرارگاه فرهنگی بقیةالله(عج) تهران و مسئولان گروه جهادی شهرستان کازرون در سالن جلسات سپاه ناحیه کازرون برگزار شد، گفت: شهرستان کازرون در عرصه بسیج سازندگی در همه زمینه‌ها با عمل پای کار بوده است.

وی با یادآوری اینکه شهرستان کازرون فرمانده قرارگاه غرب استان در بسیج سازندگی است که متشکل از 7 شهرستان است، ادامه داد: شهرستان کازرون با پیشینه پر افتخار در دوران قبل و بعد از انقلاب نشان داده که همیشه در صحنه بوده است و امروز افتخار داریم که در شهرستان در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی به محرومین و مناطق کم برخوردار داشته‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: امروز بسیجیان در گروه‌های جهادی در شاگردی در مکتب شهید سلیمانی و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، در خدمت به جامعه و مناطق محروم در همه زمینه‌های سرآمد هستند.

توکل با اشاره به اینکه بسیج دریای شناور و قلب تپنده نیروهای مسلح کشور است، گفت: امروز بسیج افتخار دارد با برنامه‌ریزی منظم و صحیح در همه زمینه‌ها در کشور میدان‌دار بوده و در هر مشکل و بحران ناگهانی به وجود آمده جزو گروه‌های نخست جهت کمک به مردم در مناطق حادثه دیده حضور داشته است.

انتهای پیام
captcha