اجرای طرح آبرسانی به 3 هزار خانوار روستایی در ساوه
کد خبر: 4093251
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

اجرای طرح آبرسانی به 3 هزار خانوار روستایی در ساوه

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه برخی از روستاهای ساوه با کمبود آب شرب و تنش آبی مواجه هستند، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی در این شهرستان طرح آبرسانی به بیش از 3 هزار منزل روستایی صورت گرفته است.

سرهنگ علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ساوه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ساوه، امروز، 28 مهر، در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در ساوه اظهار کرد: اجرای پروژه‌های آبرسانی مجتمع کوهپایه و سرداران به روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان ساوه  به همت بسیج سازندگی استان مرکزی و بسیج سازندگی سپاه ساوه انجام شد.

وی افزود: برخی از روستاهای ساوه با کمبود آب شرب و تنش آبی مواجه هستند که بسیج سازندگی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه وارد عمل شده و با امکانات جهادی و ماشین‌آلات و تجهیزات سپاه و بسیج و نیروهای انقلابی در حال اجرای پروژه‌های آبرسانی در این روستاها هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به دغدغه‌ بسیج سازندگی در تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای کم آب در استان مرکزی گفت: مجتمع آبرسانی کوهپایه شامل 22 روستا با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان و مجتمع آبرسانی سرداران برای 6 روستا با اعتباری بیش از 90 میلیارد ریال عملیاتی شده است.

مهدی بیان کرد: در مجموع 28 روستا از شهرستان ساوه آبرسانی شده که آبرسانی روستاهای قلعک، باغشاهی، شرفلو، سیلیجرد، الوسجرد، یل آباد، ملک شاهی و شادباغی و... از جمله این روستاها هستند.

وی با بیان اینکه هدف بسیج سازندگی ایجاد امید در بین مردم و رسیدن به عدالت و پیشرفت است، بیان کرد: طول لوله‌گذاری برای مجتمع‌های آبرسانی به روستاهای ساوه حدود 15 کیلومتر است که توسط بسیج سازندگی در این شهرستان احداث شده تا آبرسانی به بیش از 3 هزار منزل روستایی انجام شود.

فرمانده سپاه ساوه ادامه داد: عملیات آبرسانی در برخی از روستاهای کم برخوردار که با تنش آبی مواجه هستند با اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) باهمکاری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی انجام میشود تا ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسامی ایران بتوانند از این نعمت الهی که مایه حیات است بهره مند شوند.

مهدی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان ساوه با تمام امکانات تلاش میکند تا با تکمیل مجتمع‌های آبرسانی درروستاهای ساوه بخش عظیمی از مشکلات کمبود آب را رفع کند.

انتهای پیام
captcha