جشن وحدت و بیعت با ولایت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4091472
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

جشن وحدت و بیعت با ولایت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

جشن بزرگ وحدت و بیعت با ولایت با حضور اقشار مختلف بانوان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

جشن وحدت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، جشن بزرگ وحدت و بیعت با ولایت با حضور اقشار مختلف بانوان امروز، 20 مهرماه در میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه(س) شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان بانوان محجبه را الگوگرفته از حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب(س) دانست که دل در گرو قرآن و اسلام عزیز دارند و اظهار کرد: بیشترین کرامت و منزلت را اسلام به زن بخشیده و حضرت زهرا(س) در اوج این کرامت و منزلت قرار دارند که خداوند متعال سوره مبارکه کوثر را در شأن و منزلت ایشان نازل کرده است.

نکونام تصریح کرد: کسانی که آزادی زن را لقلقه زبانشان قرار می‌دهند، بیشترین ستم را علیه زنان روا داشته‌ و شخصیت زن را سرکوب کرده و او را برای هوس‌های خود له می‌کنند.

وی با یادآوری پشتیبانی رسانه‌ای استکبار از دشمنانی به دروغ مدعی حقوق زنان هستند، افزود: نظام جمهوری اسلامی مدافع زن، حجاب، عفاف و ارزش‌های انسانی برای زن و مرد است.

اجرای سرود، پخش نماهنگ و برنامه ترانه‌سرایی محلی از دیگر برنامه‌های این مراسم با عنوان «جشن بزرگ وحدت و بیعت با ولایت و رهبری» بود که با محوریت بانوان چهارمحال و بختیاری در میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه(س) شهرکرد برگزار شد.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای مبنی بر محکومیت اقدامات اغتشاشگران درگوشه و کنار کشور و اهانت به مقدسات و مقام والای زن و عفاف و حجاب قرائت شد و حاضران خواستار برخورد قانونی با اخلال‌گران در نظم و امنیت جامعه شدند.

انتهای پیام
captcha