توهین به مقدسات دین از سوی هیچ‌کس قابل قبول نیست
کد خبر: 4090486
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

توهین به مقدسات دین از سوی هیچ‌کس قابل قبول نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: توهین به مقدسات دین، ایجاد ناامنی برای مردم و تعطیل کردن کسب و کار بازاریان از سوی هیچ‌کس قابل قبول نیست و لطمه‌های بزرگی را به جامعه وارد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه، خودکفایی در عرصه‌های مختلف، ایجاد امنیت پایدار، موفقیت‌های دولت انقلابی، دیپلماسی فعال و خلق حماسه بزرگ اربعین حسینی سبب کینه دشمنان بوده و دشمن برای مقابله با این کشور متحد، به تنها راه باقیمانده خود یعنی ایجاد ناامنی در کشور می‌پردازد.

وی با اشاره به کینه‌توزی و فتنه انگیزی دشمنان افزود: جنگ نرم از سوی واشنگتن و لندن و سرویس‌های جاسوسی نظام سلطه، به بهانه‌های واهی و هربار با طراحی یک فتنه جدید برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و همزمان از احساسات جوانان نیز سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: توهین به مقدسات دین، ایجاد ناامنی برای مردم و تعطیل کردن کسب و کار بازاریان از سوی هیچ کس قابل قبول نیست و لطمه‌های بزرگی را به جامعه وارد خواهد کرد.

وی با بیان این که مردم فهیم کردستان همیشه در صحنه بوده و هستند، گفت: حوادث اخیر در واقع امتحانی بود برای خواص جامعه که برخی از آنها با سکوت خود و بعضی هم با حمایت تلفیقی خود از اغتشاشات باعث تنش بیشتر در کشور شدند در حالی که باید این افراد در این روزها بیشتر از پیش به وظیفه و رسالت خود در آرام کردن جامعه عمل می کردند.

حجت‌الاسلام سادات از مالکیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت و افزود: نباید جوانان ما از فضای مجازی آموزش ببینند بلکه باید خوراک فکری در داخل کشور مهیا باشد چراکه حوادث اخیر اهمیت مالکیت و مداخله در فضای مجازی از سوی مسئولان را نشان داد و بسیاری از جوانان معرکه گردان ناخودآگاه به سرباز سرویس‌های جاسوسی تبدیل شده و اهداف آن‌ها را به پیش می‌بردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پدیده لمپنیسم گفت: با نگاه به حوادثی که گذشت شاهد بروز رفتارهای ضدانسانی و پدیده لمپنیسم بودیم به طوری که افرادی مشاهده شدند که به هیچ اصولی پایبند نیستند و با رفتارهای ناشایست و ضد انسانی در اغتشاشات اخیر شرکت کرده و فضای تلخی را از خود به نمایش گذاشتند که باید برای حفظ اصول اخلاقی و جلوگیری از افول ارزش ها در جامعه بیش از پیش بحث لمپنیسم و جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان به ایجاد امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان نظام باید تمام تلاش خود را معطوف به برطرف کردن مشکلات مردم و رفع فقر و فساد کنند تا در پی آن امید که از مهم‌ترین نیازهای جامعه به ویژه جوانان است، فراهم شود.

انتهای پیام
captcha