توانمندسازی خانواده‌های نیازمند در سایه ترویج فرهنگ وقف
کد خبر: 4090282
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

توانمندسازی خانواده‌های نیازمند در سایه ترویج فرهنگ وقف

رئیس اداره بقاع معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند موجب ترویج فرهنگ وقف در جامعه می‌شود گفت: دست یاری به سمت سرمایه‌گذاران توانمند دراز می‌کنیم تا با مشارکت سازمان اوقاف در راستای شکوفایی موقوفات عرصه تولید و اشتغال جوانان ایجاد شود.

محمود استاجی، رئیس اداره بقاع معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقافبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمود استاجی، رئیس اداره بقاع معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، امروز، 16 مهرماه، در حاشیه سفر به تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثمره هفته وقف نشئت گرفته از خدمات‌ و ظرفیت‌های موجود در استان است و این ثمرات باید به شکل مطلوب و بهینه به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه وقف یک ظرفیت بالقوه در تمامی ابعاد زندگی است، افزود: آگاهی رسانی به مردم در رابطه با وقف موجب ترویج فرهنگ وقف در جامعه شده است که باید از ظرفیت وقف در حوزه اشتغال‌زایی قشر جوان و کمک به خانواده‌های نیازمند بهره برد.

استاجی، سازمان اوقاف را دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری بیان کرد و گفت: دست یاری به سمت سرمایه‌گذاران توانمند دراز می‌کنیم تا با مشارکت سازمان اوقاف در راستای شکوفایی موقوفات عرصه تولید و اشتغال جوانان ایجاد شود و محصولات تولیدی توسط نیازمندان به مصرف برسد.

رئیس اداره بقاع معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، با تأکید بر اینکه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند موجب ترویج فرهنگ وقف در جامعه می‌شود، گفت: آذربایجان شرقی نیز از ظرفیت‌های بسیار غنی وقف برخوردار بوده که در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی، موجب رشد و شکوفایی وقف می‌شود.

انتهای پیام
captcha