برگزاری ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در مساجد اردبیل
کد خبر: 4089718
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

برگزاری ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه شهادت امام حسن عسکری(ع) و دهه امامت و ولایت همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۱۲ مهرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل تصریح کرد: ویژه برنامه شهادت امام حسن عسکری(ع) و دهه امامت و ولایت همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی آئین سوگواری و عزاداری در محلات، تبیین سیره امام حسن عسکری(ع) در بین الصلاتین به همت ائمه جماعات برای اعضای کانون‌ها از مهمترین برنامه‌های این روز خواهد بود.

آمون بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و دهه امامت و ولایت نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: همزمان با 9 ربیع‌الاول آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و دهه امامت و ولایت نیز ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا در خصوص تبیین جایگاه ولایت و فرهنگ انتظار، برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تجدید پیمان اعضای کانون‌های مساجد استان با ولایت و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) از دیگر برنامه‌ها به مناسبت 9 ربیع الاول خواهد بود.

انتهای پیام
captcha