بیانیه اتحادیه وکلای عرب در محکومیت جنایت اسرائیل علیه کودکان
کد خبر: 4089148
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

بیانیه اتحادیه وکلای عرب در محکومیت جنایت اسرائیل علیه کودکان

اتحادیه وکلای عرب با انتشار بیانیه‌ای خواهان مجازات رژیم صهیونیستی از سوی نهاد‌های بین‌المللی حقوق بشر به دلیل انجام جنایت‌های فجیع در حق کودکان فلسطینی شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل الاهرام، «مکاوی بن عیسی»، رئیس اتحادیه وکلای عرب از سازمان‌های حقوق بشر، یونیسف و دادگاه بین‌المللی کیفری خواست با اتخاذ اقدامات مؤثر، رژیم صهیونیستی را به دلیل ارتکاب جنایت‌های فجیع علیه کودکان فلسطینی مجازات کنند. وی این کودکان را قربانیان اشغال وحشیانه‌ای توصیف کرد که بدترین اشغالگری تاریخ بشریت است.

بن عیسی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قتل کودکان فلسطینی به ویژه «ریان سلیمان»، کودک هفت‌ساله فلسطینی را به شدت محکوم کرد و تشییع پیکر وی را تشییع وجدان خاموش جهان در قبال جنایات اشغالگران صهیونیست علیه کودکان فلسطینی توصیف کرد.

رئیس اتحادیه وکلای عرب تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در 9 ماه گذشته، 35 کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است؛ اقدامی که یک جنایت جنگی تمام‌عیار محسوب می‌شود، با این حال جامعه جهانی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

وی افزود: سکوت جامعه جهانی سبب شده است رژیم صهیونیستی خود را از هر قانونی و در صدر آن قوانین بین‌المللی، بالاتر بداند.

دبیر اتحادیه وکلای عرب با تأکید بر موضع قاطع این اتحادیه در حمایت از حقوق مردم فلسطین، تصریح کرد: این اتحادیه از تمام توان خود برای دفاع از آرمان فلسطین تا پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند.  

 

انتهای پیام
captcha