اسامی راهیافتگان هرمزگان به مسابقات سراسری قرآن اعلام شد
کد خبر: 4089138
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

اسامی راهیافتگان هرمزگان به مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

اسامی نمایندگان استان هرمزگان که موفق به حضور در مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شده‌اند از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد تا به این ترتیب فهرست راهیافتگان به این مرحله کامل شود.

اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کامل شد

به گزارش ایکنا، اسامی نمایندگان استان هرمزگان برای حضور در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد. بر این اساس از استان هرمزگان مجموعاً هفت نفر شامل پنج نفر در بخش آقایان و دو نفر در بخش بانوان حضور خواهند داشت.

در بخش آقایان یوسف جعفرزاده در رشته قرائت تحقیق، داوود شهابی و عبدالله صمدیان در رشته حفظ کل قرآن کریم، عبدالله نژادمحمد در رشته حفظ 20 جزء و عبدالرحمن نیکخواه در رشته قرائت ترتیل حضور دارند.

همچنین در بخش بانوان نیز طاهره رنجبر و اعظم محمدی در رشته حفظ کل قرآن کریم به نمایندگی از استان هرمزگان در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارند. اسامی نمایندگان سایر استان‌ها در روزهای گذشته اعلام شده بود.

به این ترتیب با معرفی نمایندگان استان هرمزگان در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اسامی تمام راه‌یافتگان به این مرحله از مسابقات در تمامی استان‌ها مشخص شده و این افراد خود را برای حضور در اولین مرحله از مرحله کشوری این مسابقات که ضبط آثار شرکت‌کنندگان و داوری غیر حضوری است، آماده می‌کنند.

ضبط آثار شرکت‌کنندگان به عنوان اولین مرحله از مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم به حساب می‌آید. این مرحله طی روزهای 18 و 19 مهرماه با حضور نمایندگان هر استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه همان استان و ضبط تلاوت برگزار می‌شود. پس از آن در بازه زمانی دیگری با حضور یک گروه داوری در استان کرمانشاه آثار ضبط شده ارزیابی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha