برگزاری پنجمین دوره «آموزش سواد رسانه و تولید محتوا» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4089041
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۳

برگزاری پنجمین دوره «آموزش سواد رسانه و تولید محتوا» در چهارمحال‌وبختیاری

کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری پنجمین دوره «آموزش سواد رسانه و تولید محتوا» از سوی مرکز رسانه انقلاب اسلامی استان ویژه بانوان شبکه رسانه‌ای روایت و فعالان فرهنگی مسلط به تولید محتوا خبر داد.

دوره های تولید محتوا و سواد رسانه در چهارمحال و بختیاری

سجاد محمدی، ‌کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره «آموزش سواد رسانه و تولید محتوا» از سوی مرکز رسانه انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: این دوره ویژه بانوان شبکه رسانه‌ای روایت و فعالان فرهنگی مسلط به تولید محتوا در استان است که طی دو روز در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهرماه در سرفصل‌های خلاقیت و ایده‌پردازی، دکوپاژ و سناریونویسی و کارگردانی و مصاحبه خیابانی با تدریس مسعود اسماعیلی، مدیر شبکه‌های اجتماعی کبریت‌مدیا برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه با شکل‌گیری مرکز رسانه انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها در سال جاری ناظر بر آموزش سواد رسانه و تولید محتوا ویژه جریان انقلابی استان است، ادامه داد: تا کنون، چهار دوره از این آموزش‌ها ویژه اقشار گوناگون برگزار شده و پنجمین دوره آن در پایان هفته جاری ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

محمدی با تصریح اینکه شبکه رسانه‌ای روایت در استان راه‌اندازی شده است، گفت: این شبکه مجموعه‌ای از نوجوانان و جوانان کنشگر استان را شامل می‌شود که تا کنون دوره‌هایی نظیر تدوین، سواد رسانه و دیگر دوره‌های آموزشی را پشت سر گذاشته‌اند و امروز در فضای رسانه‌ای استان فعالند؛ این دوره‌ها به‌صورت مستمر و منظم برای اقشار مختلف برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص اهداف برپایی دوره‌های سواد رسانه و تولید محتوا، بیان کرد: داشتن حداقل‌های سواد رسانه از ملزومات جنگ شناختی و جنگ روایت‌هاست که دشمن علیه ایران اسلامی راه‌اندازی کرده است. هر فعال فضای مجازی باید به مباحث و مسائل مربوط به سواد رسانه مجهز باشد، لذا این دوره‌ها با هدف آموزش کلیات سواد رسانه به نیروهای انقلابی و نیز تربیت نیروهای متخصص، متعهد و کاربلد نوجوان و جوان در این حوزه برگزار می‌شود.

کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی گفت: بانوان فرهنگی استان برای حضور در دوره آموزشی سواد رسانه و تولید محتوا می‌توانند از طریق پیوند https://formafzar.com/form/6a81y نسبت به ثبت‌نام اقدام و یا از طریق شماره 09139778634 در پیام‌رسان ایتا اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام
captcha