تخفیف 18 میلیارد ریالی بیمارستان موقوفه‌ یزد به بیماران نیازمند
کد خبر: 4089034
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

تخفیف 18 میلیارد ریالی بیمارستان موقوفه‌ یزد به بیماران نیازمند

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد از ارائه تخفیف درمانی بیش از 18 میلیارد ریالی به بیماران نیازمند و کم‌بضاعت از محل اجرای نیات واقفان در سال جاری خبر داد.

مرضیه فیصل، رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرضیه فیصل، رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد، 9 مهرماه در جمع خبرنگاران این بیمارستان را از قدیمی‌ترین مراکز درمانی دانست و اظهار کرد: این بیمارستان موقوفه تنها بیمارستان دارای Vip بخش اعصاب و روان در استان است که عمدتاً نیز جانبازان دوران دفاع مقدس از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

وی تعداد پزشکان همکار با این بیمارستان را قریب به ۱۵۰ نفر ذکر کرد و گفت: در مجموعه واقف این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم در طول این سال‌ها، به نوعی کارآفرینی نیز داشته به نحوی که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و در مجموع حدود دو هزار نفر به طور غیرمستقیم از طریق این مرکز امرار معاش می‌کنند.

فیصل از اعطای تخفیف چهار میلیارد تومانی از محل اجرای نیات واقف به بیماران نیازمند در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱.۸ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به قدمت بالای این بیمارستان و فرسودگی ساختمان‌های این مرکز درمانی، توسعه و بازسازی این مجموعه که در بافت تاریخی یزد واقع شده را ضروری دانست و در این زمینه اهتمام اوقاف، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و خیران استان را خواستار شد.

فیصل با اشاره به اینکه برای ساماندهی ورودی این بیمارستان نیز نیازمند مشارکت شهرداری و دیگر ارگان‌ها هستیم بیان کرد: با توجه به قرارگیری این مرکز درمانی در بافت تاریخی ساماندهی ورودی آن اکنون با مشکلاتی همراه شده که باید هر چه زودتر نسبت به ساماندهی آن اقدام شود و لذا همکاری و مشارکت ارگان‌ها مرتبط را مورد انتظار است.

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد با اشاره به افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی اطفال در این بیمارستان گفت: بیماران مراجعه کننده به این کلینیک با تعرفه خیریه تحت درمان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha