برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه
کد خبر: 4088624
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه

مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان نیروی زمینی سپاه در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای نهم و دهم مهرماه برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار شهرام عسگریان، معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان نیروی زمینی سپاه، از روز شنبه نهم مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم (اجزاء مختلف)، مفاهیم و اذان برگزار می‌شود. در این رویداد مجموعاً 257 نفر حضور دارند که شامل 144 نفر در بخش کارکنان پایور، 66 نفر در بخش کارکنان وظیفه و 47 نفر نیز در بخش بانوان شاغل در نیروی زمینی سپاه می‌شود.

سرهنگ پاسدار شهرام عسگریان، معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در مورد دیگر جزئیات این دوره از مسابقات، به خبرنگار ایکنا، گفت: این مسابقات شامل چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه در بخش کارکنان پایور و وظیفه و بیست و یکمین دوره مسابقات در بخش بانوان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد در روز نهم مهرماه، افزود: برای حضور مطلوب‌تر شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات و ارتقاء سطح فنی شرکت کنندگان، کلاس‌های آموزشی برای همه آنها در نظر گرفته شده است که یک روز قبل از آغاز مسابقات، برگزار می‌شود.

عسگریان همچنین از حضور 16 نفر از اساتید داوری در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات طی روزهای نهم و دهم مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان در سالن‌های مجزا در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به اینکه امور معنوی و قرآنی نقش مهم و اساسی در ارتقاء توان رزم کارکنان ایفا می‌کند، اظهار کرد: حضور گسترده کارکنان نیروی زمینی سپاه در حراست و حفاظت از مرزها برگرفته از تاثیرات قرآن بر رفتار، برخورد و شجاعت آنها است.

یادآور می‌شود نفرات برگزیده این رویداد به مرحله سراسری مسابقات قرآن کل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha