پویش ملی «مشق احسان» در کرمان اجرا شد
کد خبر: 4088595
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

پویش ملی «مشق احسان» در کرمان اجرا شد

پویش ملی «مشق احسان» در کرمان اجرا شد. در این پویش ۹ هزار بسته لوازم‌التحریر تولید داخل به ارزش هربسته ۲۵۰ هزار تومان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

پویش ملی مشق احسان در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدعلی روح‌الهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان، امروز ۷ مهرماه در جریان برگزاری پویش ملی «مشق احسان» و پویش «لبخند احسان» در کرمان بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی و به مناسبت ماه ربیع الاول، بنیاد احسان مانند سال‌های گذشته در کنار هموطنان و خیرین اقدام به تهیه و توزیع لوازم‌التحریر در قالب پویش مشق احسان کرده است.

وی ادامه داد: در پویش مشق احسان، ۹ هزار بسته لوازم‌التحریر تولید داخل به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان، توسط گروه‌های جهادی همکار با ستاد فرمان امام، ائمه جماعات مساجد، خیرین، فعالین اجتماعی و هیئت‌های مذهبی در بین گروه‌های هدف بنیاد احسان در مناطق کم برخوردار استان توزیع می‌شود.

روح‌الهی با بیان اینکه پویش مشق احسان از ابتدای ماه مهر شروع شده و تا ۲۰ مهرماه ادامه دارد، افزود: باتوجه به اینکه یک سوم جمعیت دانش‌آموزان استان در مرکز استان هستند بنابراین سهم شهرستان کرمان بیشتر از سایر شهرستان‌های استان است اما تمام شهرستان‌های استان تحت پوشش این پویش قرار می‌گیرند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان با اشاره به اجرای پویش لبخند احسان در استان گفت: بنیاد احسان از ابتدای سال جاری ۲ میلیارد ریال به خدمات دندان‌پزشکی در قالب پویش لبخند اختصاص داده است و با همکاری گروه‌های جهادی پزشکی همکار با ستاد در مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha