رزمایش گروه‌های جهادی در دیشموک برگزار شد
کد خبر: 4088403
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

رزمایش گروه‌های جهادی در دیشموک برگزار شد

مسئول بسیج ادارات سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از اعزام ۷ گروه جهادی به منطقه محروم رودریش در بخش دیشموک خبر داد.

رزمایش گروه‌های جهادی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، ارژنگ تندپور، مسئول بسیج ادارات سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد، از اعزام ۷ گروه جهادی به منطقه محروم رود ریش در بخش دیشموک خبر داد و هدف از اعزام این گروه‌های جهادی را خدمت‌رسانی به منطقه رودریش بیان کرد و گفت: در این رزمایش گروه‌های جهادی خدمات واکسیناسیون دام، معاینات پزشکی و ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های حمایتی و نوشت افزار و پیگیری مشکلات زیرساخت‌های عشایر را انجام می‌دهند.

همچنین، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد نیز از توزیع ۸۵ بسته حمایتی بین خانوار نیازمند این روستا خبر داد و افزود: ارزش ریالی این بسته‌های حمایتی یک میلیون تومان است.

وی افزود: بازدید منازل در حال ساخت، دیدار با خانواده‌های ایتام و زنان بی سرپرست و تحت پوشش قرار دادن زنان باردار و کودکان دچار سوءتغذیه از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در این رزمایش جهادی بوده است.

همچنین، کاظم فلاحی‌دوست، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز با بیان اینکه این نهاد ۵۰ بسته معیشتی برای توزیع بین مردم این منطقه تهیه کرده است، ابراز کرد: ارزش ریالی این بسته‌ها ۶۰ میلیون تومان است.

همچنین، مختار رجائی‌فر، مدیرکل دامپزشکی استان نیز با بیان اینکه سازمان دامپزشکی در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات واکسیناسیون علیه بیماری‌ها را در مناطق کمتر برخوردار انجام می‌دهد، افزود: در این رزمایش دام‌ها بر علیه بیماری ppr و تب برفکی و تب مالت واکسینه می‌شود.دامپزشکی استان در این رزمایش جهادی ۱۰ تا ۱۲ هزار جمعیت دامی را بر علیه بیماری‌ها واکسینه می‌کند.

انتهای پیام
captcha