مطالبه مردم از مسئولان؛ برخورد جدی با وحشی‌گری‌ها و فتنه‌گران
کد خبر: 4087956
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

مطالبه مردم از مسئولان؛ برخورد جدی با وحشی‌گری‌ها و فتنه‌گران

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اغتشاشگران و فتنه‌گران مسئول خسارت‌های وارد شده به اموال مردم و بیت‌المال هستند، گفت: مطالبه جدی مردم از مسئولان این است که با این وحشی‌گری‌ها و این فتنه‌گران برخورد جدی شود.

محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر امروز سوم مهرماه در اجتماع امت رسول‌الله ملایر که در خیابان خیام ملایر و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم صلی الله و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: وجود ارزشمند پیامبر اکرم(ص) انقدر ارزشمند و گرانبها است که خداوند به نامش قسم می‌خورد و ایشان را رحمت للعالمین می‌نامند.

وی با بیان اینکه وجود والای رسول خدا آنقدر گرانبها بود که امیر مؤمنان علی(ع) در فراق پیامبر بسیار گریه می‌کرد، گفت: چقدر این پیامبر در طی 23 نبوت اذیت شد و می‌دانست بعد از خودش چه بر سر دین می‌آید و نگران بودند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر گفت: برخی با چراغ سبز دشمنان اسلام و انقلاب عزت و امنیت را که بزرگترین سرمایه است را در معرض خطر قرار داده‌اند و کشور را می‌خواهند به سوریه و عراق دوم تبدیل کنند.

برقراری با بیان اینکه مردم سوریه نیز فریب فضای مجازی دشمن را خوردند و درگیری داخلی را راه انداختند و در برابر بشار اسد قد علم کردند، افزود: در نهایت دیدند که کلاه بزرگی به سرشان رفته است و کشورشان چند سال درگیر خشونت و مشکلات با وجود داعش بود و همین دشمنان هم امروز می خواهند این تجربه را به کشور ما تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران به داشتن رهبری بی‌نظیر و بی‌بدیل که نسبت به رهبرهای دنیا از هر لحاظ سر دارد به خود می بالد، گفت: ملت ایران در ادامه مسیر امام راحل و رهبری در دفاع از انقلاب ایستاده و راه امام و رهبر را ادامه می‌دهند.

امام جمعه ملایر افزود: این افتخار ماست که چنین رهبری داریم و به هیچ قیمتی این انقلاب را از دست نخواهیم داد. دوست و دشمن همه اعتراف کردند که چنین رهبری ندیدند و حتی جان کری می‌گوید کاش ما هم چنین رهبری در آمریکا داشتیم.

وی با بیان اینکه ما این نظام را با اعتقادات خود انتخاب کرده‌ایم و پای آن ایستاده‌ایم، افزود: ما به هیچ قیمتی این نظام را از دست نخواهیم داد. عده‌ای امروز فریب خورده در کوچه و بازار وارد می‌شوند و شعارهای هنجارشکنانه سر می‌دهند و به قرآن و مقدسات هتاکی کرده و به اموال عمومی رحم نمی‌کنند آنها این نظام را دیکتاتور می‌نامند در حالی که خودشان دیکتاتورند و اگر دیکتاتور نبودند این گونه در خیابان‌ها ظاهر نمی شدند.

امام جمعه خطاب به هنجارشکنان و فتنه‌گران گفت: شما یک خانم را بهانه کرده‌اید و تا به امروز ۴۱ نفر را کشته‌اید و این همه خسارت را به مردم و به اموال عمومی وارد کرده‌اید آیا شما دیکتاتورید یا این نظام؟

وی با بیان اینکه اغتشاشگران و فتنه‌گران مسئول خسارت‌های وارد شده به اموال مردم و بیت‌المال هستند، گفت: مطالبه جدی مردم از مسئولان این است که با این وحشی‌گری‌ها و این فتنه‌گران برخورد جدی شود.

برقراری با بیان اینکه اگر نظام اسلامی دیکتاتور بود این همه به اغتشاشگران فضای جولان نمی‌داند که خون بی‌گناهان را بریزند و عرض اندام کنند، گفت: بدانید که دیکتاتور آمریکاست که حقوق زنان و مردان را نادیده می‌گیرد و از ناحیه پلیس قربانی می‌گیرد اما در نظام ما نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و مردم بی‌دفاع قربانی می‌شوند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اغتشاشگران دستگیر شده اعتراف کردند که به آنها وعده رفتن به اروپا داده شده است، افزود: ما به آنها می‌گوییم آیا رفتن به اروپا با تخریب اموال عمومی قربانی کردن مردم و هتاکی به قرآن و مقدسات ممکن است. فتنه گران و اربابانشان بدانند که نظام جمهوری اسلامی در دل این ملت ریشه دوانده و این ملت از این انقلاب هرگز دست بر نخواهد داشت.

برقراری با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه دشمنان شرق و غرب ایستادند و عقب نشینی نکردند، تصریح کرد: امروز نیز این ملت در برابر همه دشمنان ایستاده است.

وی خطاب به فتنه‌گران گفت: شما هنوز به دنیا نیامده بودید که ایران اسلامی سپاه قدس تشکیل داد و تا از ملت‌های مسلمان و نوامیس مردم در منطقه دفاع کند حالا شما انقلاب اسلامی را متهم می‌کنید و ندای تجزیه‌طلبی سر می‌دهید.

برقراری خطاب به خانواده‌ها گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم که فرزندان خود را در برابر دسیسه‌های دشمنان توجیه کنند تا فریب نخورند و خود را به خود را داخل فتنه‌گران نکنند. از مسئولان نیز می‌خواهیم که خسارت‌های وارد شده به بی‌المال و مردم را از معترضین بگیرند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از نمایندگان می‌خواهیم صیانت از فضای مجازی را به جدیت دنبال کنند چراکه این فضا نیازمند اصلاح و برنامه ریزی است.

 

انتهای پیام
captcha