پذیرش شرکت کنندگان چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در طبس آغاز شد
کد خبر: 4084038
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

پذیرش شرکت کنندگان چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در طبس آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ساعاتی قبل روند پذیرش شرکت کنندگان چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی در محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس آغاز شده است.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از ستاد خبری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، عصر امروز ۱۶ شهریورماه در گفت و گویی اظهار کرد: امسال 213 نفر از برگزیدگان شهرستانی به مرحله استانی مسابقات راه یافته‌اند که در روزهای 17 و 18 شهریور ماه با هم رقابت می‌کنند.

وی روند برگزاری مسابقات را تاکنون مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با هماهنگی تمامی ارگان‌های دخیل شهرستان طبس و آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) آمادگی خوبی برای برگزاری مسابقات ایجاد شده است.

بخشی پور گفت: آیین افتتاحیه مسابقات بعد از نماز مغرب و عشا شامگاه چهارشنبه 16 شهریور در محل آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با حضور مسولان استانی و شهر ستانی و عموم مردم برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم مومن و دوستدار قرآن برای شرکت در این آیین معنوی اظهار کرد: امید است با توجه به شرایط فراهم شده شاهد برگزاری مسابقات در سطح مطلوب باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی یادآور شد: شرکت کنندگان در دو بخش خواهران و برادران با هم رقابت می‌کنند و از میان این شرکت کنندگان نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

این دوره از مسابقات در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی و مدیحه‌سرایی، قرائت و حفظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha