تربیت 110 حافظ کل قرآن در مدرسه شبانه‌روزی اوقاف خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4084035
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

تربیت 110 حافظ کل قرآن در مدرسه شبانه‌روزی اوقاف خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از سال 95 که مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم در خراسان‌جنوبی راه اندازی شده تاکنون 110 نفر موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن رحیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد خبری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، حجت‌الاسلام حسن رحیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، امروز ۱۶ شهریورماه در گفتگویی اظهار کرد: مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن با هدف تربیت نسل قرآنی از حدود هفت سال پیش در حسینیه امام‌رضا ع شروع به کار کرد.

وی افزود: این مدرسه علاقه مندان به حفظ قرآن را در گروه های سنی 12 تا 22 سال پذیرش می‌کند؛ پذیرش در این مدرسه از سراسر کشور انجام می‌شود و تاکنون استقبال جوانان و نوجوانان از این اقدام مهم دینی و فرهنگی خوب بوده است.

معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی راه اندازی شده و از محل عواید موقوفات قرآنی اداره می‌شود، یادآور شد: تاکنون بیش از 500 وقف قرآنی در استان به ثبت رسیده اما همچنان توجه به موقوفات قرآنی مورد انتظار و نیاز است.

رحیمی بیان کرد: تلاش می‌شود در راستای ترویج فرهنگ قرآنی توسط مشاورين وقف نیات جدید را به این سمت سوق دهیم.

انتهای پیام
captcha