اجرای طرح جهاد آبرسانی در 400 روستای فارس
کد خبر: 4082915
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

اجرای طرح جهاد آبرسانی در 400 روستای فارس

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه و بسیج سازندگی وارد عرصه تأمین آب شده‌اند و طرح جهاد آبرسانی در 372 روستای استان فارس فعال است، گفت: تعداد این پروژه‌ها به بالای 400 روستا نیز خواهد رسید تا مشکلات آب روستاهای هدف در 20 شهرستان رفع شود.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 12 اردیبهشت در مراسم تجلیل از فعالان عرصه محرومیت‌زدایی استان گفت: این جلسه در راستای تقدیر از تمامی فعالان محرومیت‌زدایی است که تلاش‌های جهادی آن‌ها منجر شد تا استان فارس در سال 1400 به عنوان برترین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور معرفی شود.

وی افزود: این استان در عرصه‌های مختلف یکی از استان‌های فعال و موفق بوده که در حوزه کمک مومنانه، محرومیت‌زدایی، ساخت مسکن مددجویان، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی و کار آفرینی، فعالیت‌های عمرانی و کمک به زیرساخت استان فعالیت‌های متنوع زیادی انجام داده است.

بوعلی، موضوع تأمین آب را به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان کشور دانست و گفت: سپاه و بسیج سازندگی وارد این عرصه شده‌اند و طرح جهاد آبرسانی در 372 روستای استان فارس فعال است و تعداد این پروژه‌ها به بالای 400 روستا نیز خواهد رسید تا مشکلات آب روستاهای هدف در 20 شهرستان رفع  شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: مدت زمان این پروژه‌ها 30 ماهه تعریف شده اما تلاش بر این است که در مدت کوتاهی به پایان برسد و امیدواریم در مدت یک‌ساله تمامی این طرح‌های جهاد آبرسانی به سرانجام برسد.

وی با تمجدید از فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سراسر استان فارس گفت: گروه‌های جهادی در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و نسبت به هیچ مسئله بی‌تفاوت نیستند و هر جا لازم باشد ورود می‌کنند تا گشایشی در گره‌های جامعه و مردم انجام دهند.

انتهای پیام
captcha