امام جمعه بیله‌سوار خواستار پایان‌بخشی به بحران و تنش آبی شد
کد خبر: 4082660
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

امام جمعه بیله‌سوار خواستار پایان‌بخشی به بحران و تنش آبی شد

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با اظهار ناراحتی و نارضایتی مردم در خصوص بحران آب در شهرستان بیله‌سوار گفت: من از همین تریبون مقدس از مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری طلب یاری می‌نمایم تا به داد مردم مظلوم و محروم مرزی بیله سوار برسند و برای همیشه به بحران و تنش آبی در منطقه پایان دهند.

جابر عزیزی امام جمعه بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، ۱۱ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهرستان، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به تشریح آیات و روایات در خصوص سوءظن و بدگمانی به عنوان یکی از مهلکات انسان پرداخت و اظهار کرد: خداوند متعال در آیه۱۲سوره حجرات به خوبی به این امر پرداخت کرده و آن را در زمره معصیت و گناه قرار داده است که باید انسان از چنین رفتار و اعمالی خود را مصون سازد.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه به دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری که به مناسبت هفته دولت روی داده بود اشاره کرد و افزود: اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد یکساله دولت بزرگترین موفقیت برای دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی است.

وی ادامه داد: در کنار تحسین هایی که حضرت آقا نسبت به دولت سیزدهم ارائه نمودند، توصیه‌هایی نیز داشتند که باید این موارد، سرلوحه و در اولویت اصلی دولتمردان قرار گیرد.

عزیزی تصریح کرد: اگر به این توصیه‌ها عمل شود، ثابت خواهد شد که دولت سیزدهم دولتی کاملا کارآمد، فعال و برطرف کننده مشکلات زندگی مردم است که نتیجه آن رضای پروردگار و مردم خواهد بود.

وی در ادامه افزود: مردم در تمام حوادث و رویدادها قهرمان اصلی سرگذشت انقلاب بوده‌اند و این واقعیت مایه درس و عبرت است و به همه مسئولان نشان می‌دهد که با این ملت باید چگونه رفتار نمایند.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه با اظهار ناراحتی و نارضایتی مردم در خصوص بحران آب در شهرستان بیله سوار افزود: من از همین تریبون مقدس از مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری طلب یاری می‌نمایم تا به داد مردم مظلوم و محروم مرزی بیله سوار برسند و برای همیشه به بحران و تنش آبی در منطقه پایان دهند.

وی تصریح کرد: ما قبول داریم که کم آبی در کشور وجود دارد اما مهم ترین مشکل منطقه ما در خصوص بحران آب، تقسیم و توزیع ناعادلانه آب در بالادست و پایین دست میباشد که مردمان این منطقه محروم مرزی را ناراحت نموده و خسارت های زیان باری را به قشر زحمتکش کشاورز منطقه وارد می‌کند.

خطیب جمعه بیله‌سوار ادامه داد: تنها راه نجات مغان در بحث بحران آب، اختصاص بودجه از ردیف ملی،ساخت سد بیله سوار و اختصاص مبلغی از صندوق توسعه ملی به آب منطقه مغان است.

وی از زحمات و پیگیری های استاندار انقلابی استان، فرماندار و سایر مسئولان و دست اندرکاران امر در خصوص بحران آب منطقه مغان بویژه شهرستان بیله سوار تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در پایان ضمن تسلیت یوم شهادت حضرت رقیه(س) و امام حسن مجتبی(ع)، به قیام خونین ۱۷شهریور اشاره نموده، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این ایام را گرامی داشت.

انتهای پیام
captcha